کد خبر: ۵۳۰۵۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
توصیه های اخلاقی آیت الله خوشوقت به راه یافتگان مجلس:
پروردگار اگر مرحمت کرد و مجلس اصلاح شد، همانگونه که امام راحل هم فرموده بودند؛ همه چیز درست می شود انشاالله، امیدواریم پروردگار متعال به همه ما توفیق مرحمت کند تا چنین انتخاباتی را با انتخاب خودمان انشاالله پیاده کنیم تا همه منابع مادی و معنوی اش نصیب امت بشود./ امروز سپر بلای اسلام و مسلمین مقام معظم رهبری است. اگر این نبود هیچ قدرتی نمی توانست مقابل آمریکا بایستد. خداوند وعده کمک داده و محکم ایستاده است. خیلی ها هم می ترسند.
به گزارش پایگاه 598، چندی پیش نشست هم اندیشی نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی  با حضور گرمابخش حضرت آیت الله خوشوقت در تهران برگزار شد؛ معظم له در بیاناتی سازنده به بیان اهم مسایل پیرامون رعایت تقوای الهی و لحاظ کردن خدا در تمام امور و همچنین اطاعت مطلق از منویات رهبری و حمایت کامل از ایشان و همچنین دوری از تضعیف رهبری به هر شکل، تاکید و در ادامه تضعیف مقام معظم رهبری را تضعیف اسلام دانستند.



مشروح بیانات شیوای حضرت آیت الله خوشوقت؛ در ادامه باستحضار مخاطبان ارجمند می رسد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 در جوامع اسلامي مناصب بسيار بزرگ وبزرگ تر، مشروط به عدالت و تقواست.بزرگترين منصب در اسلام نبوت و رسالت است دارنده اين نبوت و رسالت بايد عصمت داشته باشد، هر چه ميگوید بايد عمل كنيم از آن غير تقوا نبايد ببيند وگرنه از نبوت مي افتد.

بعد از نبوت امامت است. آن هم مقيد به عصمت است هر چه ميگويد بايد عمل شود، بعد از آن مرجع تقليد است،که بايد حتما عادل و با تقوا باشد والا جايگاهي براي او نيست و بايد جايگاهش عوض شود و همچنين مناصب ديگر هم كه وجود دارد مشروط به عدالت و تقواست.

يكي از آن مناصب مهمي كه امروز جزو قانون اساسي ما شده نمايندگي مجلس است، كه از طرف امت عده اي انتخاب ميشوند و مشورت ميكنند، اين هم چون يكي از مناصب مهم است كه حتما بايد در آن شرايط ذكر شده و تقوا و عدالت بايد رعايت شود وگرنه مي روند آنجا (مجلس) وكارهايي كه نبايد انجام دهند را انجام ميدهند، طرفدار باطل ميشود و حق را تضعيف ميكند، بنابر اين بايد به كسي راي بدهيم که علاوه بر ساير شرايط داراي ميزان تقوا باشد، عدالت داشته باشد پايبند به مسایل و وظايف ديني باشد نماز بخواند روزه بگيرد حق را از حق بداند باطل را از باطل بداند. با اهل باطل زد و بند نكند اين ها ضرر برنامه هست به وي اگر راي بدهيم و برود كارهاي ديگری بكند اين درست در نمي آيد. هم زمان ميگذرد و هم بودجه از بين ميرود وهم كارها پيش نميرود.

بنابراين ما مسئوليت داريم در برابر اين منصب كه مراقب باشيم به كسي راي بدهيم كه علاوه بر شرايط لازم ديگر پايبند به  دين و به مقررات ديني باشد با اشخاص خائن ارتباط نداشته باشد، پشت پرده با اشخاصی كه معارض با نظامند ارتباط نداشته باشد.

همه اين هارا بايد مراعات كنيم و الا به دست خودمان شجره طيبه نظام را زخمي خواهيم كرد.

اين مسأله تقوا و همچنين تاثيري که در اسلام دارد، اين آدم را پايبند ميكند كه طبق دستور ديني زندگي كند و عمل كند، اين اگر پيش برود هيچ مشكلي پيش نمي آيد، حتي اگر نماينده خودش تقوا نداشته باشد نبايد جلو بيايد. نباید در معرض قرار دهد خودش را،  بنا براین؛ این مسئله ای است که ممکن است هرکاری تویش در بیاید هم میتواند در آن خیانت کند، به اسلام هم خیانت کند، هم می تواند اجیر دشمن باشد، همه کار ازدستش ساخته است، سابقا داشتیم.

 از این جهت باید آدمها پایبند به دستور دین باشند واجبات دین را محترم بشمرند و انجام دهند محرمات را هم ترک کنند.

یک موجود مفید و همه چیز تمام، درآن جا خدمتگذار امت همراه با مشورت خواهد بود.

امیدوارم پروردگار متعال به همه مسلمانان در انتخابات، توفیق مرحمت کند و دقت کنند و در شرایط مختلف پایبند به دین باشند و دین را لحاظ کنند. هر که این قسمتش بیشتر باشد به آن رای بدهید؛ چون آدم با تقوایی است، آدم حقه باز خائن بلد است یک کارهایی بکند، پروردگار اگر مرحمت کرد و مجلساصلاح شد، همانگونه که امام راحل هم فرموده بودند؛ همه چیز درست می شود انشاالله، امیدواریم پروردگار متعال به همه ما توفیق مرحمت کند تا چنین انتخاباتی را با انتخاب خودمان انشاالله پیاده کنیم تا همه منابع مادی و معنوی اش نصیب امت بشود.»

 حضرت آیت الله خوشوقت در ادامه این نشست صمیمی، در پاسخ به سوالاتی که از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در محضر ایشان مطرح شد؛ در خصوص سوال یکی از نمایندگان به منظور ارائه راهنمایی برای  تشخیص دقیق موقعیتی که در آن هستیم تصریح کردند: اساساً آنهایی که مجلس راتشکیل دادند از این آیه بهره جستند «وامرهم شوری بینهم»؛ کارهایی که در جامعه رخ می دهد را با مشورت جواب می دهند.

مجلس، مجلس مشورت است. بیرون از مجلس هم یک عده رای دارند، نظر دارند، پختگی و اطلاع دارند از آنها باید استفاده کرد. آنهایی که داخل هستند بایکدیگر مشورت می کنند و از بیرون هم نظرات پخته را می گیرند و استفاده می کنند و مساله حل می شود.

ایشان همچنین در پاسخ به سوال دیگر درباره افرادی که قدیم انقلابی بوده اند و به مرور زمان خراب شده اند تاکید کردند: همه در برابر دنیا قرار گرفته اند، این حرفها برای همه است، برای یک عده خاص نیست، مقام دنیا در برابر همه است و همه را دربرمی گیرد و دعوت می کند. چرا تنها عده ای گرفتار می شوند؟ ضعف ایمان قاعده کلی  وعمومی این جریان است، از این افرادی که در برابر این مقامها قرار می گیرند عده ای ایمانشان ضعیف است آنها آرام آرام می خورند زمین، عده ای قوی هستند که تا آخر با ایمان می مانند. افرادی که ایمانشان قوی نیست نباید آن پست را بپذیرند. آن پست آدم قوی می خواهد چون پول زیادی در اختیار دارند وکارهای دیگری با آن می توان انجام داد. این یواش یواش بر اثر ضعف ایمان می رود آن طرف. هر روز باید نماز خواند، هر روز باید ترک گناه کرد، هر روز باید روزه گرفت، اینها برای تربیت ایمان انسان است. ضعف ایمان باعث ترک این اعمال می شود. خدا همه ما را حفظ کند می بینید فردی دور اول خوب کار می کند ولی دور دوم می خورد زمین.

حضرت آیت الله خوشوقت همچنین در خصوص ولایتمداری و نحوه متابعت از ولی فقیه اضافه کردند : یکی از دستورالعملهای دین این است که باید دید پرچم دست چه کسی است، باید همه طرفدار او باشند، همه مطیع و پشت سر او باشند، انشالله اگر این آماده شد همه طرفدار او خواهند شد؛ بنابراین این جزیی از قضیه است، اگر این نباشد  مجلس به درد نمی خورد.

حضرت آیت الله خوشوقت همچنین تصریح کردند : امروز سپر بلای اسلام و مسلمین مقام معظم رهبری است. اگر این نبود هیچ قدرتی نمی توانست مقابل آمریکا بایستد. ایشان آدم با تقوایی است. خداوند وعده کمک داده و محکم ایستاده است. خیلی ها هم می ترسند. آمریکا هم جرات نمی کند بیاید.

معظم له همچنین ابراز داشتند: بنابراین همه ما موظفیم در حفظ اسلام و مسلمین و نگهداری کشور اسلامی از خطر دشمنان که دور تادور ما را احاطه کرده اند.

آیت الله خوشوقت پیرامون قدرت جهان اسلام و نظام اسلامی و تبعیت از رهبری و ولی زمان تصریح و تاکید کردند : تمام مناصب باید پشت سر این مقام بزرگ باشند، هرچه گفتند همه یک صدا همان را بگویند، این قدرت اسلامی است، اگر می خواهید اسلام قدرت داشته باشد و مقتدر باشد باید پرچم دست این باشد ودیگران هم پشت سر ایشان باشند.

حضرت آیت الله خوشوقت همچنین بیان داشتند: کسی حق ندارد ایشان را تضعیف کند. تضعیف ایشان تضعیف اسلام است بنابراین باید حواسمان جمع باشد مخصوصاً الان که همه دشمنان متحد شده اند و حرفهای خلاف می زنند. ولی ایشان ایستاده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صداقت نيوز كرمانشاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
http://www.sedagatnews.blogfa.com/
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
قیام یاران ولایت در قم وتهران . با همراهی طلبه سیرجانی جهت مطالبات رهبری آغاز شده به یاران ولایت به پیوندید. http://ghiame-yaran.mihanblog.com/
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
تبلیغ بد حجابی در یک روزنامه ورزشی

http://ostannews.com/showpage.aspx?id=8849&title=
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها