کد خبر: ۵۲۹۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

تازه‌ترین مجموعه اشعار علیرضا قزوه در سالن یاس نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش مهر، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب، مراسم رونمایی از دو کتاب شعر جدید علیرضا قزوه را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌کند.
 
این دو کتاب که به تازگی با عنوان «چمدان‌های قدیمی» و «صبح بنارس» توسط موسسه شهرستان ادب منتشر شده است، امروز ساعت 15 در سالن یاس نمایشگاه کتاب با حضور علیرضا قزوه رونمایی خواهد شد.
 
همچنین در این مراسم از برخی از آثار منتشر شده توسط این موسسه فرهنگی در قالب شعر با عناوین سکوت کاهگلی، کهکشان چهره‌ها، بی‌خبری‌ها، گزیده رباعی انقلاب و کلفروش مسلمان نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.
 
در مراسم مشابهی و در ساعت 17 مراسم رونمایی از تازه‌ترین مجموعه داستان‌های تولید شده با مضوع انقلاب اسلامی که به واسطه فراخوان این موسسه فرهنگی تولید و منتشر شده است در سالن یاس نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.
 
از میان این آثار می‌توان به آواز بلند، زندانی کوچک، شهید خودم، چشمان گریان دستان خونین و می‌خواهد چشم‌هایش باز باشند اشاره کرد.
 
مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سالن یاس نمایه‌ای از آثار منتشر شده از تمام ناشران کشور را به صورت موضوعی به مخاطبان نمایشگاه ارائه کرده است و شیوه خرید از آن نیز به صورت پرداخت مبلغ در سالن یاس و تحویل از ناشر در محل غرفه او در سالن‌های شبستان پیش ‌بینی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها