کد خبر: ۵۲۴۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، حسین رضازاده در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری با تبریک عنوان قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا، از این رقابت‌ها به عنوان سکوی پرتابی برای درخشش در المپیک 2012 لندن یاد کرد و گفت: ما از ابتدا هم به دنبال قهرمانی نبودیم اما با توجه به اینکه دو نفر از وزنه برداران ما در جریان این رقابت‌ها اوت کرده بودند، در روز پایانی مصمم شده بودیم که قهرمانی را از آن خودمان کنیم که خوشبختانه این موفقیت به دست آمد.

وی تأکید کرد: شما خودتان دیدید که کوروش باقری در این رقابت‌ها، برای همه نفرات ملی‌پوش وزنه‌هایی در حد المپیک انتخاب کرد. مطمئنا اگر هدف اصلی‌مان قهرمانی در آسیا بود، باقری هم می‌توانست با انتخاب وزنه‌های سبک تر خیلی راحت‌تر، این عنوان را از آن ایران کند، اما وزنه برداران ما اینجا آمده بودند تا در فاصله 3 ماه تا المپیک ایرادات تکنیکی خود را برطرف کنند و به نقاط ضعف خود در صحنه مسابقه پی ببرند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان خاطرنشان کرد: من در 2 دوره المپیک حضور داشته‌ام و به خوبی می‌دانم رقابت‌های المپیک عرصه تجربه اندوزی و برطرف کردن ایرادات فنی نیست. هر کس به المپیک می‌رود باید مدال بگیرد، به همین خاطر برای ما مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا یک رکوردگیری جدی بود که البته در نهایت با قهرمانی ما به پایان رسید. این قهرمانی قطعا روحیه و انگیزه ملی‌پوشان را برای تداوم این روند و افتخارآفرینی در المپیک دو چندان می کند.

حسین رضازاده با اشاره به اهداف بزرگ فدراسیون وزنه برداری گفت: ما بعد از قهرمانی در جوانان جهان و قهرمانی در بزرگسالان آسیا حال به دنبال دو هدف بزرگ دیگر هستیم؛ قهرمانی در المپیک و قهرمانی در مسابقات بزرگسالان جهان.

وی تصریح کرد: این افتخارات هیچگاه نصیب وزنه برداری ایران نشده است اما من مطمئن هستم با تلاش‌های فدراسیون، کادر فنی و وزنه برداران و همینطور حمایت‌های وزارت ورزش، مخصوصا شخص وزیر ورزش رسیدن به این عناوین دور از دسترس نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها