کد خبر: ۵۲۲۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
به دنبال افزایش قیمت گوشت اتفاق افتاد؛
روزنامه القدس العربی: «سرقت گوشت از فروشگاه ها در انگلیس توسط باندهای سازمان یافته، در ماههای اخیر پس از بالارفتن قیمت گوشت افزایش شدیدی پیدا کرده است.»
جام نیوز، به نقل از روزنامه "القدس العربی"؛ سرقت گوشت از فروشگاه ها در انگلیس توسط باندهای جنایتکار سازمان یافته، در ماههای اخیر پس از بالارفتن قیمت گوشت افزایش شدیدی پیدا کرده است.
باندهای سرقت، فروشگاه های بزرگ و مغازه های کوچک را برای سرقت قوطی های گوشت گاو، مرغ و گوسفند و سپس ارائه آن ها برای فروش به صورت سری، مورد هدف قرار می دهند.
همچنین قیمت گوشت در انگلیس در ماه های اخیر 1/6 درصد افزایش یافته است که از نرخ تورم 5/3 درصدی به مراتب بیشتر است. قیمت قطعه های گوشت، افزایشی 50 درصدی نسبت به زمستان سال گذشته در "نیوزیلند" داشته است.
این روزنامه همچنین به نقل از مرکز تحقیقات تجارت خرده فروشی اضافه کرده است که این سرقت ها در افزایش قیمت گوشت به میزان 10 درصد، کمک کرده است، همچنین کارشناسان اعتقاد دارند که این جرائم توسط باندهای جنایت سازمان یافته ای انجام می شود.
جرایم تجارت خرده فروشی در ایالات بریتانیا سبب وارد آمدن خسارت به فروشگاه ها در سال گذشته شده است که به میزان 4/1 میلیارد پوند تخمین زده می شود، این خسارت ها افزایشی 30 درصدی نسبت به سال 2010 داشته است که دولت را مجبور به صرف هزینه بیشتر جهت برقراری امنیت کرده است.
این روزنامه به نقل از "جاشوا بامفیلد" از مرکز تحقیقات تجارت خرده فروشی گفته است که "حجم گوشت های به سرقت رفته و نوع آنها نشان می دهد که این باندهای سرقت به دلیل سهولت حمل و نقل و قیمت بالای فعلی آن به عنوان وسیله ای برای پول درآوردن، اقدام به سرقت گوشت می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها