کد خبر: ۵۲۲۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
عضو جبهه متحد اصولگرایان تشکیل مجلسی کارآمد را نیازمند حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس دانست

فاطمه رهبر عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: باتوجه به شرایط حساس داخلی کشور و با توجه به حساسیت جایگاه مجلس شورای اسلامی به مجلسی کارآمد نیاز است که تشکیل این مجلس کارآمد قطعا در مرحله دوم نیاز به حضور حداکثری و پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: انتخابات مجلس مانند همیشه از حرکت‌های تحسین‌برنگیز ملت ایران به شمار می‌رود و ما در 12 اسفند شاهد این حرکت تحسین‌برنگیز و حضور پرشور در انتخابات از سوی مردم بودیم.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات هنوز تمام نشده و در مرحله دوم انتخابات نیز همان شکوه و زیبایی مرحله اول را باید تکرار کرد. "انتخابات مرحله دوم از اهمیت و حساسیت بالایی به ویژه در تهران برخوردار بوده و توقع ما از مردم این است که همانند مرحله اول با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند."

وی با اشاره به تعداد محدود نمایندگان زن در دوره‌های مختلف مجلس افزود: نمایندگان زن مجلس در دوره‌های مختلف حضوری فعال داشته و علاوه بر انجام وظایف معمول نمایندگی فعالیت‌های زیادی را در جهت رفع مشکلات زنان و کودکان و خانواده داشته و طرح‌های زیادی را در این زمینه در مجلس به تصویب رسانده‌اند.

رهبر ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی زنان جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کرده‌اند اما حضور کمرنگ و حداقلی نمایندگان زن در مجلس این انتقاد را در عرصه بین‌المللی به ما وارد خواهد کرد که زنان در یکی از قوای سه‌گانه (قوه مقننه) حضوری کمرنگ دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها