کد خبر: ۵۲۱۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
حميد استيلي در خصوص بازي پرسپوليس و الهلال عربستان اظهار داشت: باتوجه به اينکه پرسپوليس در عربستان يک نتيجه خوب را مقابل الهلال گرفته قطعا شرايط اين بازي با بازي قبل فرق مي‌کند. الهلال مي‌خواهد پرسپوليس رادر تهران غافلگير کند و پرسپوليس هم که شرايط خوبي در بازي‌هاي آسيايي دارد مي‌خواهد هر طوري شده الهلال را پشت سر بگذارد و به تيم اول صعود کند.

وي افزود: پرسپوليس در چند وقت اخير خوب نبوده اما هواداران بايد به کمک اين تيم بشتابند تا قرمزپوشان امتياز دلخواه را از اين بازي بگيرند. حداقل يک امتياز و حداکثر سه امتياز براي سرگروهي پرسپوليس و صعود به مرحله بعدي بسيار مؤثر است تا بازي بعدي خود را قرمزپوشان در تهران برگزار کنند.


استيلي گفت: پرسپوليس در بازي‌هاي آسيايي چند بازيکن خوب را گرفته و ضعف هايش را تا حدودي پوشش داده است. اين بازيکنان در خط دروازه و دفاع چپ بازي مي‌کنند و قطعا مي‌توانند به پرسپوليس در بازي مقابل الهلال کمک ويژه‌اي کنند.


وي در پاسخ سؤالي که آيا اين شرايط در زمان شما هم در پرسپوليس حکمفرما بود يا نه، گفت: شرايط فرق دارد، بازيکنان بايد بدانند به خاطر رضايت مردم حتي يک بازي دوستانه هم اهميت دارد و به همين دليل بايد باتمام وجود بازي کنند. شايد پرسپوليس رتبه و جايگاه خوبي نداشته باشد اما اين دليلي بر اين نيست که بازيکنان محکم بازي نکنند. پرسپوليس بازيکنان خوبي دارد و همه با هم بايد دست به دست هم در بازي مقابل الهلال با يک رفاقت مثال زدني کمک کند تا موفق شوند. البته من معتقدم بازي‌هاي ليگ هم در بازي‌هاي آسيايي تأثير دارد، اما مهم‌ترين فاکتور دوستي با همديگر است.


وي در پاسخ سؤالي در خصوص اينکه معمارزاده زمان شما هم مشکلاتي داشت و اکنون هم همان اتفاق افتاده، يادآور شد: نتايج پرسپوليس را نبايد سر يک بازيکن خالي کنيم و همه چيز را گردون او بيندازيم. ميثاق از لحاظ روحي و رواني در شرايط خوبي نيست اما بايد در قبال هواداران سعه صدر داشته باشد و هواداران هم نبايد فقط اين دروازه بان عامل شکست هاي پرسپوليس معرفي کنند. معمارزاده يک دروازه بان ملي است که پتانسيل خوبي دارد.


وي در پايان در پاسخ به سؤالي که به نظر شما مشکل حال حاضر پرسپوليس چيست، تأکيد کرد: من چون در تيم نيستم نمي‌توانم نظر بدهم، چون نمي‌دانم چه اتفاقاتي افتاده است اما از آن چيزي که از تلويزيون مي‌بينم، معتقدم که مهم‌ترين عامل همدلي بودن بازيکنان براي رسيدن به موفقيت است؛ نه اينکه رو در روي هم با هم خوب باشند اما بعد از آن با هم مشکل داشته باشند. بايد دلها به هم نزديک شود و بازيکنان با اتحادي که پيدا مي‌کنند بتوانند از سد الهلال بگذرند. البته الهلال هم خطرناک است و مطمئن باشيد براي هر فرصت خود برنامه ريزي خاص خودش را در ورزشگاه آزادي دارد. البته حضور 100هزار نفر آنها را غافلگير مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها