کد خبر: ۵۲۰۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
بر اساس دستور دادگاه به مهدي هاشمي بهرماني، نامبرده موظف است براي گرفتن ويزاي كانادا اقدام كند و براي پاسخگويي به سوال هاي وكيل شاكي اش به كانادا بيايد.
باشگاه خبرنگاران ؛ در آخرين تحول پرونده شكايت فردي به نام بوذري عليه مهدي هاشمي ، دادگاه انتاريو به سرپرستي «مستر گراهام» دلايل مهدي هاشمي و وكيلش براي نيامدن به كانادا و عدم پاسخگويي به وكيل شاكي در «انتاريو» را نپذيرفت. فرزند رئيس اسبق جمهوري كه ويزاي كشورهاي مختلف جهان را در گذرنامه خود دارد تلاش كرده بود دلايلش در باره نيامدن به كانادا براي پاسخگويي را از طريق شهادت نامه و دفاعيات وكيل توجيه كند.

بر اساس دستور دادگاه به مهدي هاشمي بهرماني، نامبرده موظف است براي گرفتن ويزاي كانادا اقدام كند و براي پاسخ گويي به سوال هاي وكيل شاكي اش به كانادا بيايد. مهدي هاشمي پيش از اين خواستار پاسخ دادن به سوال ها از طريق دوربين ويدئويي شده بود. هاشمي ادعا كرده بود كه در سال ۲۰۰۳ مانع ورودش به كانادا شده بودند. او هيچگاه مستندي مرتبط با اين ادعا را در اختيار دادگاه قرار نداده بود.

همچنين سايت ضد انقلابي خودنويس ادعا كرد، هفته پيش وكيل هاشمي بهرماني گفته بود كه موقعيت موكلش بسيار حساس است و حاضر است پاسخ سوال هاي وكيل فردي به نام هوشنگ بوذري را در انگلستان بدهد.

از ماه ها پيش بعد از صدور و سپس ابلاغ حكم دادگاه به مهدي هاشمي بهرماني براي پرداخت خسارت به شاكيانش در كانادا، وي ابتدا مدعي شد كه از وجود پرونده اي در كانادا عليه خويش مطلقا بي خبر بوده و سپس در گفتگو با خبرنگار ساندي تايمز گفته بود كه اينها تلاش هايي براي بد نام كردنش بوده است.

وكيل مهدي هاشمي بهرماني هفته پيش مجموعه دلايلش را بر اساس شهادت نامه هاشمي براي نيامدن به كانادا، تقديم دادگاه كرده بود. بر اساس حكم «مستر گراهام»، متهم موظف است تمامي تلاش خود را براي آمدن به كانادا به خرج دهد تا در اينجا مورد پرسش ( Cross Examination ) از سوي وكيل شاكي قرار گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها