کد خبر: ۵۱۹۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه رای یک نماینده می تواند در تصمیمات کشور سرنوشت ساز باشد، شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را وظیفه الهی و انقلابی و تکمیل کننده حماسه 12 اسفند دانست.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نهم را وظیفه سنگین الهی و انقلابی دانست و افزود: رای یک کاندیدا برای تصویب یک طرح یا لایحه در مجلس بسیار تاثیر گذار است، بنابراین اهمیت شرکت در دور دوم نیزهمانند دور نخست است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند«انتخابات هنوز تمام نشده است» گفت: شرکت در دور دوم لبیک گفتن به فرمایش ایشان است، از این رو شرکت در این دوره نیز امری ضروری و لازم است.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه هنوز هم دشمنان در کمین نشسته‌اند،‌ حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات مجلس را تکمیل کننده حماسه12 اسفند ارزیابی و تصریح کرد: اگر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کمرنگ باشد موجب سوء استفاده بیگانگان خواهد شد؛ از این رو همه باید به صحنه بیایند و با انتخاب اصلح بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان اینکه اساس تصمیم گیری نمایندگان باید در جهت دفاع از دین باشد، گفت: اگر کاندیدایی از همان ابتدای راه با تخریب دیگران وارد میدان شود نشان می دهد که شایستگی این سمت را ندارد، نمایندگان باید عامل به ارزش های اسلامی باشند چرا که می خواهند در آن مسیر قدم بردارند.

وی تبلیغات و اطلاع رسانی را امر ضروری در بصیرت افزایی دانست و اظهار داشت: تبلیغات کاندیداها در شناخت اصلح به مردم کمک می کند ولی آنها باید مراقب باشند که در این مسیر به دیگران تهمت نزنند و چهره دیگری را مخدوش نکنند.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، پایبندی به موازین دینی را در تبلیغات کاندیداها ضروری خواند و گفت: شروع کاری که با اخلاق اسلامی نباشد قطعا ادامه خوبی هم نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها