کد خبر: ۵۱۵۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
باشگاه پرسپوليس به دنبال باخت سنگين تيم فوتسالش در هفته‌ي پاياني ليگ فوتسال برابر گيتي پسند اصفهان، کم‌کاري تعدادي از بازيکنان‌اش را محرز دانست و محمد رويانيان بدون ارائه‌ي هرگونه شواهد و مدارکي خبر تباني در ليگ فوتسال را اعلام کرد.



اين ادعاي باشگاه پرسپوليس، کميته‌ي انضباطي را دست به کار کرد تا براي پي بردن به حقيقت امر تحقيقاتش را آغاز کند.



در اين ميان هيات سه نفره‌اي متشکل از ناصر صالح، مير معصوم سهرابي و محمدرضا غفاري جلساتي را با کادر فني و بازيکنان پرسپوليس برگزار کردند و نتيجه‌ي آن را در اختيار کميته‌ي انضباطي قرار دادند، اما اين کافي نبود و مدارک ديگري هم براي تکميل پرونده بايد بررسي مي‌شد.



باشگاه پرسپوليس که مدعي‌شده بود مدارک قانع‌‌کننده‌اي براي تباني دارد، به دلايلي با کميته‌ي انضباطي همکاري نکرد. مدير عامل اين باشگاه در آخرين اظهار نظرش گفته بود: «اگر تشخيص دهم در فدراسيون فوتبال کسي هست که منصفانه قضاوت مي‌کند، حتما مدارکم را در اختيارش قرار مي‌دهم.»



با اين حال تحقيقات کميته‌ي انضباطي در اين زمينه به پايان رسيده و نمي‌خواهد بيشتر از اين، اعلام حکم پرونده تباني فوتسال را به تعويق اندازد.



حسين عبدالهي دبير کميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال در اين رابطه گفت: طي هفته‌ي گذشته منتظر مدارک باشگاه پرسپوليس بوديم، اما تا سه‌شنبه که آخرين روز کاري هفته بود، مدارک نرسيد.



وي ادامه داد: هيات کارشناسي سه نفره با برگزاري جلسات، نظرشان را داده‌اند و ناچاريم براساس همين داشته‌هايمان تصميم نهايي را اتخاذ کنيم. بنابراين باشگاه پرسپوليس چه مدارکش را بدهد، چه ندهد راي کميته‌ي انضباطي ظرف روزهاي شنبه و يکشنبه هفته‌ي آينده اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها