کد خبر: ۵۱۲۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
"بوموسی" جنوبی ترین پایتخت ایران اسلامی است! و اگر می بینید که سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به این پایتخت مهجور داد شیوخ آمریکایی-انگلیسی منطقه را در آورده و حمایت برخی حاکمان عربی را به دنبال داشته به این دلیل است که ما و رسانه های ما و رسانه های بین المللی ما و سینمای ما و هنرمندان ما درباره جنوبی ترین پایتخت ها کم گذاشته ایم!
مشرق- 1-  اگر قرار باشد یکی از مفید ترین اقدامات احمدی نژاد را نام ببریم قطعا باید از سفر او به "بوموسی" یاد کنیم!

2- و شایسته و لازم است که رئیس جمهور در مدت باقیمانده از مسئولیتش چند بار دیگر هم به "بوموسی" سفر کند!

3- و البته خوب می دانیم که "بوموسی" درست است و نه "ابوموسی"! و چه قدر ضروری است که این نام را صحیح و درست بخوانیم و بنویسیم! (و البته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی چند سالی است که به این نکته ظریف دقت داشته و در همه مکاتبات و ارتباطات رسمی از نام ایرانی "بوموسی" استفاده می کنند!)

4- و البته بسیار ضروری است که روسای قوای مقننه و قضاییه نیز به "بوموسی" سفر کنند و همین سفرهاست که تاریخ را می نویسد و تکلیف همه را روشن می کند که اگر مسئولین ارشد نظام در این سالها به این جزیره سفر می کردند امروز نگرش بین المللی به این مسئله متفاوت تر از امروز بود.

5- و می ماند حکایت ما وشیوخ ممالک جدید التاسیس و ذره بینی جنوب خلیج فارس که به برکت تساهل و تسامح ما در سیاست خارجی به حدی از جسارت رسیده اند که به اشاره ارباب هر از چندی زوزه ای سر می دهند و خودی نشان می دهند که ما هم هستیم!

6-  اگر بگوییم امارات را خود ما به این حد از گندگی و جسارت رسانده ایم عجیب نیست! سالانه نزدیک به 400 هزار ایرانی به عنوان جهانگرد به امارات سفر می کنند و تن به هرگونه خفت و خواری در بازرسی و ثبت عنبیه و اثرانگشت می دهند تا به فضیلت خرید "آشغال‌های چینی" از "دی تو دی" و ... مفتخر شوند! و اگر هر ایرانی فقط 2000 دلار در امارات خرج کند خودتان حساب کنید که چگونه شیوخ میکروسکپی امارات تپل شده اند!

7- اگر یکی دو ماه (و نه بیشتر) روند شرم آور سفر اتباع جهانگرد ایرانی ( و نه تاجر یا مقیم و مامور!)‌به امارات متوقف شود آنگاه حاکمان آن دیار خواهد فهمید شکستن ستون فقرات اقتصاد جاری یعنی چه!

8-    کم کاری و بی دقتی دولت های هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد در محدود ساختن سفر جهانگردان ایرانی به امارات باعث شده تا سالانه بین 8 تا 12 میلیارد دلار از ثروت ایران اسلامی به جیب بردگان آمریکا و رژیم صهیونیستی (مستقر در کاخهای خاندان آل نهیان!) سرازیر شود و همین حواله هاست که این سگهای دست آموز لندن و تل آویو را نسبت به ملت مسلمان ایران "هار" کرده است!

9-    "بوموسی" جنوبی ترین پایتخت ایران اسلامی است! و اگر می بینید که سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به این پایتخت مهجور داد شیوخ آمریکایی-انگلیسی منطقه را در آورده و حمایت برخی حاکمان عربی را به دنبال داشته به این دلیل است که ما و رسانه های ما و رسانه های بین المللی ما و سینمای ما و هنرمندان ما درباره جنوبی ترین پایتخت ها کم گذاشته ایم!
اگر درباره جزایر سه گانه فیلم های مستند، داستانی، سینمایی رمان، کتاب، گزارش ، عکس و مقاله علمی تولید و عرضه کرده بودیم امروز دیگر مقامات فلان کشور عربی شمال آفریقا یا حاکمان فلان کشور بی ربط عربی به خود اجازه نمی دادند که از ادعای پوچ امارات  حمایت کنند!

10-  وطن پرستی شرک است! ما مسلمانیم و هر جا ندای اسلام برپا باشد را سرزمین خود می دانیم و به همین دلیل دفاع از غزه و لبنان و بحرین و افغانستان و بوستی و ... را عین دفاع دفاع از ایران اسلامی می دانیم اما ایران ام القرای اسلام در روزگار حاضر است و به دلیل اسلامی بودنش  و به دلیل حاکمیت  مشروع دینی آن دفاع از گوشه گوشه آن بر همه ما واجب است! در این واجب کوتاهی نکنیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
سگی که پالس میکنند معمولا پای آدم را نمی گیرد آرزو بر ضعفا عیب نیست والا عدسه ایران اسلامی طوفان ویا سنامی خرد کننده امارات عقب مانده عربی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها