کد خبر: ۵۱۰۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
وحدت به معنای این نیست که همه یک چیز بگویند؛ ولی به معنای این است که همه یک هدف داشته باشند.

ندای انقلاب، آیت‌الله سید احمد خاتمی با اشاره به اهمیت سال 91و لزوم وجه بیشتر به سخنان رهبر انقلاب اظهار داشت: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب مانند همیشه دارای نکات کلیدی بوده و تمام بخش‌های صبحت‌های ایشان شایسته تحلیل فراوان است.

وی افزود: رهبر انقلاب در رابطه با سفارش به گروه‌های سیاسی وفادار به نظام و اینکه می‌شود اختلاف سلیقه داشت ولی به شرط آن‌که دست به گریبان یکدیگر نشد نظران مهمی دارند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این فرمایش، در شرایط کنونی بسیار مهم و کلیدی است. در شرایطی که دشمنان با اصل انقلاب طرف هستند؛ ما شاهدیم کسانی در داخل، بخصوص برخی از جریان‌های اصولگرا با هم درگیر هستند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیازمندی، گفت: وحدت به معنای این نیست که همه یک چیز بگویند؛ ولی به معنای این است که همه یک هدف داشته باشند و آن هدف، حفاظت و تلاش برای تقویت و پویایی نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اختلافات آسیب میزند و برخی از شیطنت هایی که در فتنه سال 88 انجام شد ناشی از همین اختلافات بود.

امام جمعه تهران در ادامه بیان داشت: متاسفانه، اختلافات بیشتر در مقطع انتخابات روی می‌دهد چرا که بعضی افراد و گروه‌ها برای اینکه خود را اثبات کنند به نفی دیگران و جریانات دیگر می‌پردازند که این رفتار بر خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات در بعضی حوزه‌ها از جمله تهران، خاطر نشان کرد: قسمت مهم انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند ماه سال گذشته انجام شد ولی قسمتی هم در 15 اردیبهشت صورت می‌گیرد و انتظار این است که تمام علاقه مندان به حفظ نظام و مقام معظم رهبری، رهنمودهای ایشان را مدنظر قرار دهند و به تخریب یکدیگر نپردازند.

وی روی صحبت خود را بخصوص خطاب به جریانات اصولگرا دانست و تاکید کرد: کسانی که در جبهه اصولگرایی هستند از تخریت هم بپرهیزند چراکه این امر هم خلاف شرع و هم عقل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها