کد خبر: ۵۰۹۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
تصاویر گویای آخرین تحولات در شهرهای بحرین در آستانه فرمول یک است که با نوای "آزادی یا شهادت" و "مرگ بر آل سعود و آل حمد" همراه بوده است.
مشرق، هزاران بحريني در منامه و شهرهای مختلف در آستانه برگزاري فرمول یک با پوشيدن لباس هايي به رنگ سرخ و سر دادن شعار "آزادي يا شهادت" و "مرگ بر ديكتاتور" خواستار سرنگوني رژيم آل خليفه که این روزها مورد حمایت آل سعود و شیخ نشین های حوزه خلیج فارس هستند، شدند.
آنها درحالي كه برخي كفن و برخي ديگر لباس هاي سرخ رنگ بر تن داشتند و پرچم اين كشور را در دست داشتند، با خود تصاوير شهدای حوادث بحرين را همراه و اظهار داشتند به راه شهدا ادامه خواهند داد. تظاهركنندگان فرياد مي زدند، "لبيك يا بحرين"، "مرگ بر ديكتاتوري"، "حمد سرنگون باد"، "انقلاب، انقلاب تا پيروزي".
اين در حاليست كه نيروهاي امنيتي آل خليفه با تظاهركنندگان درگير شدند و به دليل استفاده از گاز اشك آور و گلوله هاي پلاستيكي شمار زيادي را مجروح كردند. در این بین، گروهي از جوانان با پوشاندن چهره هاي خود اقدام به پرتاب بمب هاي آتش زا به سوي پليس كردند كه درصدد جلوگيري از نزديك شدن آنان به ميدان لولو بودند.
رژيم آل خليفه به بهانه حفظ امنيت فرمول يك كه قرار است امروز برگزار شود، با اتخاذ تدابيرشديد بحرين را به پادگاني نظامي تبديل كرده است. خيابان هاي منتهي به محل مسابقات از چند روز گذشته همچنان تحت تدابير شديد امنيتي قرار گرفته و پست هاي ايست و بازرسي در اين مسيرها تعبيه شده است.











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها