کد خبر: ۵۰۷۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

درحالیکه اعتراضهای گسترده بحرینی ها علیه برگزاری مسابقات فرمول یک همچنان ادامه دارد؛ رژیم آل خلیفه برای ادعای مناسب بودن شرایط برگزاری این مسابقات، دست به دامان طالع بینی دانشمندان علوم فلک شناسی شده است.

به گزارش شبکه العالم، رسانه هاي وابسته به رژیم آل خلیفه، مدعي شدند آسمان بحرين همزمان با برگزاري مسابقات فرمول يك شاهد پديده هاي فلكي نادري است.
 
این رسانه ها خاطرنشان کردند، بحرین خود را براي میزبانی از شركت كنندگان و ستارگان اتومبيلراني آماده مي كند، و حدود 600 ميليون نفر در سراسر جهان اين مسابقات را دنبال مي كنند.
 
اين رسانه ها به نقل از "وهيب عيسي" استاد علم فلک شناسی نوشتند: خورشيد در نوزدهم آوريل وارد برج "حمل" (قوچ یا بره) شده است و تا 14 ماه مي همچنان در آن باقي خواهد ماند. اين بدان معني است كه متولدان اين مدت برخلاف تصور برخي، ويژگي هاي ماه حمل را خواهند داشت نه برج "ثور" (گاو نر).
 
این فلک شناس برای تأکید بر خوش بین بودن خود به زمان و موعد برگزاری مسابقات فرمول یک که قرار است بیست و دوم آوریل برگزار شود، تأکید کرد: در ساعت يك و بيست و يك دقيقه بعد از ظهر روز شنبه 21 آوريل خورشيد در جهت كعبه خواهد بود. از سوي ديگر در ماه جاري، ماه از زمين دور خواهد بود و در ساعت 5 عصر روز 22 آوريل ماه در اوج فاصله خود از زمين يعني مسافت 406431 كيلومتري آن قرار خواهد داشت. صورت فلكي سنبله يا عذراء (دوشيزه) زيباترين صورت فلكي آسمان است و ستاره سماك درخشان ترين ستاره در آن است و در مقايسه با خورشيد 12000 برابر درخشندگي دارد.
 
مردم بحرین تأکید دارند، رژیم آل خلیفه تلاش می کند با برگزاری مسابقات فرمول یک و دعوت از برخی خبرنگاران محدود و شناخته شده، اوضاع این کشور را آرام جلوه دهد.
 
این درحالی است که رژیم آل خلیفه از چندهفته قبل از برگزاری این مسابقات بر شدت سرکوبها افزوده، و با استقرار گسترده نیرو، برخی مناطق را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.
 
عصر دیروز در جریان سرکوب تظاهرات گسترده مردم که برای اعتراض به برگزاری مسابقات فرمول یک برگزار شد، یک شهروند بحرینی به دست نیروهای آل خلیفه به شهادت رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها