کد خبر: ۵۰۷۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره ديدار تيمش مقابل سپاهان در هفته‌ سي و يکم ليگ برتر اظهار کرد: ما هنوز اميدهاي زيادي داريم، براي اين که بتوانيم در هفته‌‌هاي باقي مانده تا پايان ليگ به رتبه‌هاي بالاتر برسيم و حتي براي رسيدن به مکان چهارم جدول تلاش مي‌‌کنيم.

وي ادامه داد: همه سعي و تلاش‌مان در اين مسير است که بتوانيم در چهار بازي باقي مانده حداکثر امتيازها را به دست بياوريم. همه بازي‌ها سخت هستند و ما براي هر کدام از اين بازي‌ها برنامه خاصي خواهيم داشت.

جلالي با بيان اين که ديدار مقابل سپاهان براي فولاد به منزله فينالي براي رسيدن به سهيمه آسيايي محسوب مي‌شود، گفت: اين که فکر کنيم ديدار آساني با سپاهان داريم، خيال خامي است. آن‌ها از بازيکنان بزرگي بهره مي‌برند و ما بايد خيلي هوشمندانه و با تدبير بازي کنيم. اميدواريم بازيکنان تئوري‌هايي که براي آن‌ها تشريح کرده‌ايم را در زمين پياده کنند.

وي درباره تاثير حضور سپاهان در رقابت‌هاي آسيايي و احتمال خستگي اين تيم گفت: معمولا تيم‌هايي که در دو ليگ حضور دارند، در ابتداي فصل هم يارگيري‌شان مطابق با اين فضا بوده و ما هم نبايد فکر کنيم که سپاهان خسته است. اميدواري ما براي اين بازي زياد است.

مجيد جلالي در ادامه درباره وضعيت آرش افشين و رضا نوروزي براي فصل بعد گفت: اين دو بازيکن در اين فصل کمترين بازي را براي ما انجام دادند و مشکلات و مصدوميت‌هاي زيادي داشتند. نوروزي قراردادش تمام مي‌شود، اما افشين هنوز با فولاد قرارداد دارد.

سرمربي فولاد درباره اين موضوع که شنيده مي‌شود او فصل بعد در تهران مربيگري مي‌کند، گفت: هنوز هيچ چيز معلوم نيست و وضعيتم در پايان فصل مشخص مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها