کد خبر: ۵۰۶۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیر عامل همراه اول با اعلام اینکه پیام کوتاه جز سرویس های دیتاست، گفت: پس از رسیدگی دادگاه به اختلاف همراه اول و تنظیم مقررات نظر مرجع قانونی در اين باره را اعلام خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،صدوقي گفت: همراه اول بهترین تعامل را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارد در پروانه مخابرات ایران به واسطه اینکه مخابرات ایران همزمان سرویس های دیتا تلفن ثابت و تلفن همراه را ارائه می کند در سه بند برای تعیین سهام درآمد دولت تعرفه تعریف شده است.
وی افزود: این میزان در تلفن همراه 1/28 درصد، در خدمات دیتا 5 درصد و تلفن ثابت 8 درصد است.
مدیر عامل همراه اول گفت: تعریف دیتا به صورت عام آمده است و برداشت تیم حقوقی شرکت در این حوزه این بوده که 5 درصد به دولت تعلق می گیرد و برداشت سازمان به این صورت است که سهم دولت 1/28 درصد است.
وی افزود: پی گیری‌ها انجام شده و درخواست ما این بوده است تا در کمیسیون تنظیم مقررات موضوع بررسی شود که این اتفاق نیفتاده است و براساس بند پروانه مرجع ثالثی باید این اختلاف را حل کند.
صدوقي در پاسخ به این سوال که چرا همراه اول پیام کوتاه را جز سرویس های دیتا محاسبه کرده است گفت: تعریف ها را ITO انجام می دهد و در سرویس پایه سرویس صورتی در تعریف وجود دارد و تعریف مشخصی دارد و پیام کوتاه در این تعریف جایی ندارد و پیامک با حجم یک کیلو بایت است که با واحد اندازه گیری دیتا می باشد و بر همین اساس این سرویس جز دیتاست و براساس استانداردهای ITO ،GSM و مستندات پروانه این سرویس جز خدمات دیتاست و هر گونه که تکلیف شود توسط مرجع ثالث اجرا می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها