کد خبر: ۵۰۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
2 زورگیر خشن که در جریان سرقت‌های سریالی خود دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.
روزنامه همشهری نوشت: اسفند ماه 90، وقتی ماموران کلانتری 17 مهرویلا در جریان یک قتل در منطقه حسین‌آباد مهرشهر کرج قرار گرفتند، برای بررسی راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات گسترده و اظهارات شاهدان مشخص شد که 2 سارق قصد زورگیری و سرقت از زن جوانی را داشتند و او درحالی‌که درخواست کمک می‌کرد، یکی از شهروندان به کمک او شتافت که در درگیری با سارقان با ضربات چاقو به قتل رسید.



سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال این حادثه متهمان شناسایی و دستگیر شدند و با توجه به ارتکاب جرائم خشن از سوی آنها و احتمال اینکه افراد دیگری در دام این زورگیران گرفتار شده باشند، بازپرس پرونده دستور چاپ عکس متهمان را صادر کرد تا شهروندان درصورت شناسایی آنان و داشتن هر نوع شکایتی، به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
منادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
آقا یکی از اقوام ما زمستان 88 تو همان منطقه توسط دو تا جوان به طرز فجیعی سلاخی و کشته شد این پیرمرد هفتاد ساله رو برای کمتر از 50 هزارتومان کشتندهرچند با سرعت عمل پلیس قاتلین یک هفته ای دستگیرشدند ولی این موضوع هیچ مرحم و التیامی برای خانواده و فرزندان و اقوام این خانواده محترم نشد بدتر از همه اینکه با گذشت نزدیک به 15 ماه هنوز هیچ رای و اقدامی در خصوص قاتلین آن مرحوم صادر نشده است .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها