کد خبر: ۵۰۰۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

ديدار تيمهاي ملي فوتبال ايران و موريتاني پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا، پس از لغو بازي دوستانه تيمهاي ايران و امارات بنا به دلايل سياسي، كميته بين الملل فدراسيون فوتبال بنا به درخواست كارلوس كي‌روش باب مذاكره با چند كشور را باز كرد كه در نهايت از تيم‌هايي كه شرايط انجام سفر به ايران در كمترين زمان را داشتند، موريتاني پذيرفت كه براي انجام ديدار با تيم ايران به تهران سفر كند.
 
علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال درباره لغو ديدار با تيم ملي امارات گفت: فدراسيون فوتبال امارات تحت فشار دولت اين كشور بازي با ايران را لغو كرد اما آنها بايد بدانند كه ما نيازي به بازي با آنها نداريم و اين آنها هستند كه به بازي با تيم ايران نيازمند هستند.
 
او در ادامه درباره جايگزيني موريتاني به جاي امارات گفت: اين بازي دو روز ديگر (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي و پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود چرا كه كي‌روش مي‌خواهد بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي را مورد آزمايش قرار دهد.
 
تيم موريتاني در آخرين فهرست فيفا در جدول 204 تيمي در رده 202 قرار دارد و ايران تيم 45 دنياست. موريتاني در بين تيمهاي آفريقايي هم آخرين تيم است. بر اساس فهرست اعلام شده از سوي فيفا، اين تيم در رده 53 تيمهاي آفريقايي قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها