کد خبر: ۴۹۹۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
مشرق، در پي برگزاري مسابقات شمشيربازي قهرماني جهان در روسيه، نمايندگان تيم ملي شمشيربازي كشورمان 3 بار متوالي به ترتيب امير رضا كنعاني 2بار در دو بخش جوانان و نوجوانان و تيم فلوره متشكل از عليرضا ادهمي، شايان طلوعي و عليرضا سليماني وركانه بايد به مصاف نمايندگان رژيم اشغالگر قدس مي‌رفتند ولي با به رسميت نشناختن اين رژيم از مسابقات انصراف دادند.
بر اين اساس، خالد قدومي نماينده جنبش مقاومت حماس فلسطين طي نامه‌اي مراتب تشكر و قدرداني را از فدراسيون شمشيربازي به عمل آورد.
در اين نامه آمده است: شنيدن خبر خودداري تيم ملي شمشيربازي از مسابقه با تيم رژيم اشغالگر قدس، بسي مايه مسرت و خوشحالي شد و بازتاب آن در رسانه‌هاي خبري، دلگرمي و قوت قلب ملت ستمديده فلسطين به تداوم مبارزات عادلانه خود عليه اشغالگران صهيونيست را به دنبال داشت. نماينده جنبش حماس افزود: بي شك چنين اقدامات خير خواهانه‌اي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به يك رويه راهبردي در مسابقات بين‌المللي در بين ورزشكاران و تيم‌هاي ورزشي جمهوري اسلامي تبديل شده است، پژواك روحيه جوانمردي اين عزيزان و احساس مسووليت بالاي مسوولان ورزشي و ورزشكاران عزيز ايران در حمايت از مهم ترين قضيه جهان اسلام يعني قضيه فلسطين است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها