کد خبر: ۴۹۸۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱

فارس، آرین روبن در گفت‌وگویی با سایت ورزش آلمان اظهار داشت: همه ما در بایرن می‌دانیم رئال در خط حمله چه قدرت بالایی دارد. پس واجب است که اجازه شکل گیری هیچ فضایی را به این تیم ندهیم و حتی یک اشتباه کوچک نیز مرتکب نشویم. در غیرت اینصورت رئالی‌ها بلافاصله ما را با زدن گل، جریمه خواهند کرد. ما می‌دانیم حتی یک لحظه غفلت به منزله مرگ خواهد بود. باید بسیار نزدیک به هم و متراکم بازی کنیم اما از انجام فوتبال خود نیز غافل نشویم.

وی در آستانه بازی فردا شب تیمش با رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نقطه نظراتش را در قالب این مصاحبه چنین بیان کرده است:

*آقای روبن، کارشناسان معتقدند بازی منجر به تساوی با  ماینس تحت تاثیر حواشی بازی قبلی در بوندس لیگا با بورسیادورتموند و رئال مادرید در لیگ قهرمانان ، در شرایط سختی برای مونیخی‌‌ها انجام شد. نظر شما دراین باره چیست؟

مشخص است بازی با رئال مادرید بسیار مهم است و پس از شکست از بورسیادورتموند، در اصل شانس قهرمانی را از دست دادیم. پیش از رویارویی با ماینس، از نتیجه بازی دورتموند و شالکه مطلع شدیم. می‌دانستیم دورتموند باز هم برنده شده است. البته ما همیشه به قصد کسب برد راهی میدان می‌شویم؛ اما واقعا بازی با ماینس بسیار دشوار بود.

*قهرمانی از دست رفته بوندس‌لیگا سبب نخواهد شد بدون روحیه راهی بازی رفت با رئال مادرید شوید؟

خیر، گمان نکنم. ما حرفه‌ای هستیم. خوب می‌دانیم بازی روز سه‌شنبه (فردا) با رئالی‌ها چقدر مهم است. قطعا با انگیزه و باتمام وجود با رئال بازی خواهیم کرد.

 

*برای شما این رویارویی به علت ملاقات با تیمی که سابقه بازی در آن را داردید، اتفاق ویژه‌ای نیست؟

خیر، اتفاق ویژه‌ای نخواهد بود. از سه فصل قبل در مونیخ هستم و برای بایرن بازی می‌کنم. برای من نکته مهم همان بود که سال اول حضورم در بایرن اتفاق افتاد . چون همراه با تیم توانستم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم و در مادرید بازی کنم. اما بطور کلی ملاقات با رئال مادرید اتفاق مهمی است. چون رئال تیمی بزرگ در فوتبال اروپا و جهان است.

 

*بایرن مقابل رئال چگونه باید ظاهر شود تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد؟

همه ما در بایرن می‌دانیم رئال در خط حمله چه قدرت بالایی دارد. پس واجب است که اجازه شکل گیری هیچ فضایی را ندهیم و حتی یک اشتباه کوچک نیز مرتکب نشویم. چون آنها بلافاصله ما را با زدن گل، جریمه خواهند کرد. ما می‌دانیم حتی یک لحظه غفلت به منزله مرگ است. باید بسیار نزدیک به هم و متراکم بازی کنیم اما از انجام فوتبال خود نیز غافل نشویم.

*بنظر می‌رسد بحث تمدید قراردادتان تا سال 2015 مطرح است، در این زمینه اتفاق خاصی نیفتاده است؟

هنوز نه. باید صبر کرد و دید چه تحولاتی پیش خواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها