کد خبر: ۴۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
به گزارش سرویس بین الملل هم اندیشی به نقل از دویچوله، گروه‌های اسلام گرا با پخش مجانی میلیون‌ها نسخه قرآن در شهرهای آلمان درصدد جذب نیروهای جوان هستند. مقامات سیاسی و امنیتی آلمان هشدار دادند که این اقدام تنها با نام اسلام، اما با انگیزه‌های دیگری سازماند‌هی شده است.

"اداره امنیت داخلی آلمان پیرامون توزیع مجانی میلیون‌ها جلد قرآن توسط اسلام‌گرایان اسلامگرا در آلمان هشدار داد".

مسلما سران این کشور ورود این موج از اسلامگرایی را به کشور خود و در بین مردم خود مخالف با استثمار و منافع گروهی و حزبی خود میدانند. لذا از این حرکت به عنوان استفاده ابزاری یاد می کنند.

لذا بودو بکر، سخنگوی اداره امنیت داخلی آلمان تصریح کرد که «این اقدام جنبه تبلیغاتی برای اسلامگرا  ها دارد. آنها در پی عضوگیری هستند و از توزیع قرآن تنها به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف‌هایشان استفاده می‌کنند.»

به گفته‌ی بکر  اسلامگرا  ها "جریانی افراطی" در میان اسلام‌گرایان به شمار می‌روند. آنها خواهان "پیاده کردن شریعت اسلامی" در جامعه هستند و با "ساختارهای بنیادین جوامع دمکراتیک" مخالفت می‌ورزند.


براساس آنچه که که گفته شد تعریف جامعه دموکراتیک از دیدگاه سران آلمانی همان تبعیت از غرب و استعمار کشورهای جهان سوم است و حضور مظاهر اسلامی را در کشور خود مخالف با هرگونه منافع شخصی و گروهی خود می دانند.

به گزارش دویچه وله اسلامگرا ها با شعار "بخوان" (به آلمانی Lies!) قصد دارند ۲۵ میلیون نسخه قرآن را در سراسر آلمان بطور رایگان توزیع کنند. مبتکر این کار فردی به نام ابراهیم ابوناجی ساکن شهر کلن است.

گیزیلا پیلتس، کارشناس داخلی حزب لیبرال آلمان گفت: « تا زمانی که توزیع قرآن در معابر عمومی و مراکز خرید به نقض قوانین آلمان منجر نشود، دولت مبتنی بر موازین حقوقی نمی‌تواند از این کار جلوگیری کند.»


می توان از این اتفاق به وعد های خداوند در قرآن ایمان راسخ تر و محکمتری پیدا کرد که إن حزب الله هم الغالبون و این که هیچگاه و هیچ کس نخواهد توانست از ترویج حقایق اسلام به دلهای پاک و عاری از پلیدی ممانعت به عمل آورد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
بالاخره يك روز همه چيز قراني مي شود. اين از وعده هاي خدا هست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها