کد خبر: ۴۹۴۷۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
تبلیغات محطیلی ترند اول توئیتر شد؛
درخواست باشگاه ها از سازمان لیگ برای ئاگذاری تبلیغات محیطی، تبدیل به ترند اول توئیتر فارسی شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، طی روزهای اخیر بحث درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ برای گرفتن تبلیغات محیطی لیگ برتر به سوژه اصلی رسانه های جمعی تبدیل شده است.

بعد از این ماجرا، تعدادی از باشگاه ها هم خواستار تبلیغات محیطی برای خود شدند و این موضوع در صفحات مجازی هم بازتاب گسترده ای پیدا کرده است.

حالا با گذشت چند روز از این اتفاقات، «تبلیغات محیطی حق ماست» به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شده و حمایت مردمی گسترده ای را کسب کرده است.

ناتوانی سازمان لیگ در جذب تبلیغات محیطی و ضرر میلیاردی و هنگفت باشگاه های لیگ برتری باعث شده تا مطالبه ای جدی در این باره ایجاد شود و مردم نیز خواستار واگذاری این موضوع به باشگاه ها شوند.

مردم هم علیه سازمان لیگ فوتبال +عکس

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها