کد خبر: ۴۹۱۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۱

باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات به جان‌واریو محکوم شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، جلسه ای روز دوشنبه مورخ 4/2/91 به منظور رسیدگی به ادعای بهزاد نوشادی مربی بدنساز سابق استقلال در مورد عدم پرداخت باقیمانده دستمزد قرارداد خود به مبلغ سی و پنج میلیون تومان و دو میلیون تومان بابت پاداش توسط باشگاه استقلال برگزار می شود و عدم حضور هر یک از طرفین مانع رسیدگی نمی شود.
 
همچنین در همان روز جلسه ای جهت رسیدگی به درخواست هادی شکوری بازیکن سابق تیم استقلال در فصل 90-89 در خصوص مطالبه وجه به مبلغ دویست و سی و شش میلیون تمام از تیم استقلال تهران در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.
 
همچنین جلسه ای روز دوشنبه مورخ 11/2/91 به منظور رسیدگی به ادعای هادی شکوری بازیکن شاهین بوشهر در مورد عدم پرداخت چک های صادره توسط باشگاه شاهین بوشهر برگزار خواهد شد و عدم حضور هر یک از طرفین مانع رسیدگی نمی شود.همچنین در همین تاریخ جلسه رسیدگی به درخواست محمود شافعی مربی فصل 91-90 تیم فوتبال شاهین بوشهر در مورد مطالبه وجه به مبلغ سی و هشت میلیون تومان برگزار خواهد شد و عدم حضور هر یک از طرفین مانع رسیدگی نمی شود.
 
ضمنا جلسه رسیدگی به دعوی مطرح شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون مبنی بر عدم رعایت مفاد ماده 23 آیین نامه انضباطی از طرف کریم منصوری مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک، روز یکشنبه مورخ 3/2/91 در محل کمیته انضباطی فدراسیون برگزار خواهد شد.
 
رای درباره کارگزاران فیفا
 
همچنین رای کمیته انضباطی در خصوص دعوی مطالبه وجه امید مظلومی کارگزار رسمی نقل و انتقالات فیفا به وکالت از سوی فیلیپ دسوزا بازیکن تیم استقلال اعلام شد.در این حکم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به پرداخت مبلغ 200/548/721 ریال به انضمام مبلغ 000/100/3 ریال هزینه رسیدگی در حق خواهان محکوم می کند.این رای با توجه به اقرار باشگاه به داشتن بدهی قطعی است.
 
همچنین رای کمیته انضباطی در خصوص دعوی خانم سحر مهردادیان کارگزار رسمی نقل و انتقالات فیفا درباره مطالبه وجه جان واریو بازیکن استقلال  اعلام شد.در این حکم  باشگاه استقلال  محکوم به پرداخت وجهی به میزان 044/516/600 ریال در حق جان واریو شد.در ضمن باشگاه استقلال باید نسبت به تسویه حساب با اداره مالیاتی نسبت به سهم خود اقدام و مدارک لازم را تحویل خواهان دهد.گفتنی است رای صادره در مهلت یک هفته قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.
 
رای درباره تیم هایی که تاخیر در ورود داشته اند
 
رای کمیته انضباطی در خصوص تاخیر در ورود تیم های استقلال  و ذوب آهن اصفهان مورخ 5/1/91 و تخلف تماشاگران منتسب به تیم استقلال از سری مسابقات لیگ برتر حرفه ای اعلام شد. طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار فوق،هر یک از تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان به پرداخت مبلغ 000/000/15 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.همچنین تیم استقلال به دلیل اهانت تماشاگران این تیم نسبت به داوران به پرداخت هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین رای بند دوم قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.گفتنی است در صورت تکرار تخلف تماشاگران برگزاری دیدار بدون تماشاگر یا انتقال دیدار به شهر یا استان دیگر در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.
 
همچنین رای کمیته انضباطی در خصوص تاخیر در ورود تیم های مس کرمان و پرسپولیس و تخلف تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس در دیدار مورخ 22/11/90 از سری مسابقات لیگ برتر اعلام شد.
 
طبق گزارشات داور و نماینده ناظر در دیدار فوق و تاخیر سه دقیقه ای مس کرمان در شروع بازی و دو دقیقه ای در نیمه دوم و تاخیر یک دقیقه ای در شروع نیمه دوم توسط پرسپولیس ،تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ 000/000/15 ریال جریمه نقدی و تیم پرسپولیس به پرداخت مبلغ 000/000/3 ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمنا در این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل استفاده از کلمات ناپسند و استعمال الفاظ نامناسب توسط تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت 000/000/100 ریال جریمه نقدی محکوم شد.گفتنی است رای صادره در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
 
رای درباره فوتسال بانوان
 
 رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف خانم آمنه محمودی مربی تیم حجاب قزوین در دیدار مورخ 19/12/90 مقابل صنعت نفت آبادان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال اعلام شد.طبق گزارشات داور و نماینده ناظر در دیدار فوق، کمیته انضباطی خانم آمنه محمودی مربی تیم حجاب قزوین را به دلیل اعتراض و دخالت در وظایف داور و به کار بردن الفاظ اهانت آمیز به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد و رای صادره قطعی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها