کد خبر: ۴۸۹۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
مسعود مرادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اگر تخلف يك داور خارج از مسائل فني داوري باشدكميته انضباطي حق برخورد قضاوت را دارد با توجه به اينكه اعمال قهرماني و رفيعي نيز به مسائل اخلاقي مربوط مي شده و خارج از حيطه ي كميته داوران بوده كميته ي انضباطي حق قضاوت را دارد و گمان مي كنم در اين خصوص تصميم درستي گرفته شده است.

وي در ادامه افزود: معتقدم كه داوران در طول بازي و انجام قضاوت بايد شخصيت رسمي داوري را به نمايش گذارند زيرا كوچكترين خللي در اين وظيفه شان كل داوري را زير سوال مي برد.

مرادي در ادامه بيان داشت : با اينكه مي دانم در طول قضاوت يك مسابقه داور از سوي تماشاگران و بازيكنان تحت فشار قرار مي گيرد ولي رفتار قهرماني باعث ايجاد حواشي زيادي شد و در شان و شخصيت وي نيز نبود.

وي درخصوص قضاوت رفيعي خاطرنشان كرد: داور در طول بازي با توجه به قوانين اختيار را دارد كه بازي را متوقف كند ولي موقعيتي كه رفيعي در آن قرار داشت زمان مناسبي براي به كارگيري اين قانون نبود اگر چه اين تصميم قانوني به نظر مي رسد ولي از نظر عموم نامتعارف است و شايسته تر بود كه رفيعي چند دقيقه باقي مانده را هم در زمين مسابقه مي ماند .

مرادي خاطرنشان كرد: اميدوارم حاشيه هاي اخير تلنگري به تماشاگران فوتبال كشورمان باشد كه از اين پس به داوري احترام بگذارند و شرايط را به گونه اي رقم بزنند كه داوران با آرامش خاطر به كار خود در ميدان مسابقه ادامه مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها