کد خبر: ۴۸۶۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
نوری زاده با اعلام این نکته که به دلیل شخصیت کاریزماتیک وی از حضورش در این جلسه جلوگیری شده است ، تهدید کرد در صورت ادامه بی اعتنایی های اپوزیسیون به وی علیه آنان دست به افشاگری خواهد زد .

محدوده، طی دو روز گذشته نشست محفلی 20 تن از عناصر فراری جریان اصلاحات و گروه های دیگر معاند جمهوری اسلامی در واشنگتن به بهانه هماهنگی محافل اپوزیسیون برگزار شده است.

این کنفرانس دو روزه، با حضور اشخاصی از طیف های  تجزیه طلب کومله، مارکسیست و اصلاح طلب فراری با موضوع هماهنگی میان طیف های مختلف اپوزیسیون خارج نشین برگزار گردید که با حواشی خاصی نیز همراه بود.

طبق اخبار موجود بانی برگزاری این جلسه یک بنیاد برانداز آمریکایی با هماهنگی طیفی از اصلاح طلبان بوده اند که افرادی از قبیل "حسن شریعتمداری، کاظم علمداری، محسن سازگارا، اسماعیل نوری علاء، احمد باطبی، مهران براتی، علی میرسپاسی، علی افشاری، امیرحسین گنج بخش، آرش غفوری، شهره عاصمی، آرام حسامی و... را پذیرا بوده است.

از نکات قابل تامل این همایش عدم حضور برخی عناصر سرشناس سلطنت طلب نظیر شهرام همایون ، و دوست قدیمی اصلاح طلبان فراری ، "علی رضا نوری زاده " در این گرد همایی دو روزه است.

راه ندادن "علی رضا نوری زاده" که همواره خود را یک مبارز با سابقه در برابر نظام اسلامی معرفی می کند باعث شد که وی در مصاحبه تلفنی با شبکه تلویزیونی "کانل 1 " گلایه و عصبانیت خود را از هم قطارانش مطرح سازد.

نوری زاده در ارتباط تلفنی با شهرام همایون از آنچه بی احترامی به خود معرفی می کرد گلایه مند بود و عنوان داشت : " به دلیل بی اعتنایی اپوزیسیون به وی ، به زودی به افشاگری علیه دوستان قدیمی خود دست خواهد زد ".

نوری زاده با اعلام این نکته که به دلیل شخصیت کاریزماتیک وی از حضورش در این جلسه جلوگیری شده است ، تهدید کرد در صورت ادامه بی اعتنایی های اپوزیسیون به وی علیه آنان دست به افشاگری خواهد زد.

لازم به ذکر است کنفرانس مذکور با حواشی دیگری هم همراه بوده که بیشتر آن معطوف به جنبش سبز و نوع عملکرد ضعیف این طیف در مبارزه خیابانی مستقیم و غیرمستقیم با نظام اسلامی بوده است .

برخی گروه ها در این جلسه با عنوان این مطلب که هدف جنبش سبز، ایجاد موازنه میان جمهوری اسلامی و نیروهای منتقد، و نهایتاً بازگشت اصلاح طلبان به حاکمیت بوده است عنوان کردند : اصلاح طلبان فراری عاجزانه خواستار بازگشت به حاکمیت هستند و دم زدن از مبارزه آنها بر علیه نظام اسلامی یک بهانه برای باج گرفتن از غرب بیشتر نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها