کد خبر: ۴۸۶۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در هفته‌های اخیر درباره مسائل به وجود آمده در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و مطرح شدن بحث تبانی در دیدار برابر پرسپولیس سکوت را اختیار کرده و نسبت به اتفاقات و صحبت‌های گوناگون واکنش نشان نمی‌دهد.

پس از اینکه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اواخر سال گذشته از محرز شدن تبانی سخن به میان آورد، علی طاهری، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به شدت این موضوع را تکذیب کرد و پس از آن و در سال 91 هیچ صحبت دیگری انجام نداد. قرار است باشگاه گیتی‌پسند پس از صدور رای کمیته انضباطی درباره این موضوع بیانیه‌ای را صادر و از دو باشگاه پرسپولیس و منصوری به مراجع قضایی شکایت کند.

محمدحسین عراقی‌زاده، سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند در این باره به فارس گفت: دو باشگاه منصوری و پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند و ما به عنوان باشگاهی که حق و حقوقی داریم توسط مراجع رسمی از حق خود دفاع می‌کنیم. سکوت ما به نشانه رضایت و اینکه تهمت‌ها را قبول داشته باشیم نیست. بلکه می‌خواهیم در این زمان منافع ملی خدشه‌دار نشود.

وی ادامه داد: ما سکوت کرده‌ایم تا آقایان با اطمینان خاطر مستندات خود را ارائه دهند. باشگاه گیتی‌پسند هیچ شکی به خود ندارد و اگر نتوانند این موضوع را ثابت کنند قطعا از حق مردم اصفهان و کارکنان گیتی‌پسند دفاع می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها