کد خبر: ۴۸۳۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
یک نماینده حزب محافظه کار انگلیس از احتمال بکارگیری زندانیان برای جمع آوری زباله در بزرگراه های برخی از مناطق‌ این کشور خبر داد.

  به گزارش فارس به نقل از روزنامه دیلی تلگراف،"اندرو پرسی"،نماینده حزب محافظه کار انگلیس با اعلام نگرانی خود راجع به انباشته شدن زباله هایی که برخی از آن ها شامل شیشه های حاوی ادرار رانندگان در بزرگر‌اه های حوزه خدمتی وی می باشد، پیشنهاد بکارگیری زندانیان را در جمع آوری این زباله ها داد.

بر اساس این گزارش،"پرسی" با اعلام این مطلب گفت:من در آمریکا شاهد مجرمین هم قطاری بودم که سرگرم پاک کردن اتوبان ها بودند.چرا ما این کار را انجام ندهیم؟ما از مجرمین انتظار دریافت پول بعنوان جریمه را داریم  ولی چرا آن ها را مجاب به انجام چنین کاری نکنیم؟

بنوشته دیلی تلگراف،"پرسی" در نامه ای که به سازمان ناظر بر بزرگراه های انگلیس نوشته است به افزایش تلی از زباله ها در مناطق ‌‌‌M62  و   M63 در"یورک شر" شرقی  اشاره کرده است.

وی در نامه خود آورده است: نیاز است تا با شبیه سازی از آمریکا ، مبادرت به چنین عملی نماییم.تنها خطر موجودی که در کشور در این زمینه با آن مواجه هستیم این است که نوع دوستان زیادی وجود دارند که با حمایت از زندانیان چنین عملی را "خلاف حقوق بشر" می دانند.

بنوشته دیلی تلگراف ،این نماینده حزب محافظه کار انگلیس در بخش دیگر نامه خود آورده است:نیازی نیست که زندانیان را مجبور کنیم تا البسه نارنجی بتن کنند در حالی‌که می توانیم شاهد حضور این افراد در جامعه و فعالیت آن ها بجای نشستن در زندان باشیم.

در همین رابطه "کنث کلرک"،وزیر دادگستری انگلیس نیز از حامیان طرح محکومیت زندانیان  به اعمال شاقه بجای حضور مجرمین در زندان است.

بنابر این گزارش، وی اخیرا از طرح خود مبنی بر مشارکت زندانیان این کشور با شرکت های خصوصی در داخل زندان ها به امید القا فرهنگ "کار هدفمند" پرده برداشت.

وزیر دادگستری انگلیس افزایش تعداد زندانیان جهت انجام اعمال شاقه تا سقف چهل ساعت در هفته را بخاطر آنچه که وی وجود زندانیان در ندامتگاه ها را "منابع انسانی غیر مفید می نامد"  وعده داده است.

با این وجود انگلیس تاکنون همانند آمریکا و ایالت آریزونای این کشور که زندانیان هم بند را وادار به اعمال شاقه می کند تن در نداده است.

"دیلی‌تلگراف "با اشاره بر مشکل دار بودن این طرح در آمریکا نوشت:سال گذشته یکی از کلانتران ایالت آریزونا با احیای مجدد طرح بکارگیری زندانیان هم قطار در یکی از ندامتگاه های زنان باعث وقوع ناآرامی هایی شد.این مقام آمریکایی از این افراد خواسته بود تا به پاکسازی زمین های بایر و دفن مردگان مسکین در قبور بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها