کد خبر: ۴۸۳۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
تیم‌های فوتبال بورسیادورتموند و بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ و آگسبورگ به برتری رسیدند و لژیونر ایرانی شاغل در بوندس‌لیگا پاس گل داد.
فارس، شب گذشته پیکارهای این هفته با 7 دیدار آغاز شد دورتموندی‌ها همچون مصاف رفت موفق شدند ولفسبورگ را شکست دهند و آه و حسرت انتقام را به دل یاران اشکان دژاگه ( لژِیونر ایرانی سفید و سبزپوشان) و مربی نامدارش «فلیکس ماگات» باقی بگذارند.

در این جدال زردها در دقیقه 22 توسط لواندسکی، گلزن لهستانی خویش گل نخست را به ثمر رساندند. سپس در دقیقه 49 نوبت به ایلکای گوناداگون رسید تا شمار گل‌های تیم تحت امر یورگن کلوپ را به 2 افزایش دهد.

در دقیقه 61 ماریو ماندزوکیچ توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند و با استفاده از ضربه سر و روی پاس زیبای دژاگه موفق به زدن گل شد. این دهمین پاس گل فصل جاری بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی ایران بشمار رفت. با این حال در دقیقه ۸۹ لوواندسکی گل دیگری زد تا قهرمان فصل گذشته با 3 امتیاز شیرین از ورزشگاه فولکس واگن آره نا خارج شود.

در این جدال لژیونر ایرانی بطور کامل برای تیمش بازی کرد. او در دقیقه 38 با کارت زرد داور بازی روبه رو شد. در دقیقه 84 نیز آلکساندر مالدونگ به دستور داور از تیم میزبان از زمین اخراج شد.

همچنین در دیداری دیگر بایرن مونیخ در خانه خود موفق شد 2 بر یک آگسبورگ را شکست دهد تا فاصله سه امتیازی میان دو تیم اول و دوم جدول (دورتموند و بایرن) به قوت خود باقی بماند و هیجان رقابت بر سر قهرمانی در روزهای واپسین تداوم داشته باشد.

در این دیدار  باوارایی‌ها از همان دقیقه نخست در گلزنی موفق نشان دادند. ماریو گومس، گلزن ملی پوش و سرحال این روزهای سرخ پوشان در دقیقه اول از یک لحظه غفلت خط دفاعی آگسبورگ استفاده کرد و گل زد.

در دقیقه 23 کوجاچول بازیکن کره‌ای آگسبورگ قادر شد توپ را از دروازه مانوئل نویر عبور دهد و نتیجه را برابر کند. بایرن در نیمه دوم فشار بیشتری بر میهمان خود وارد کرد و توانست توسط گومس در دقیقه 60 به گل برتری رسیده و صاحب 3 امتیاز ارزشمند این جدال شود.

*سایر نتایج:

کایزرس لاترن یک – هوفن هایم 2

گل ها: بوگرا 86 برای کایزرس لاترن ، سالی هوویچ 25(پنالتی)، وکوویچ 71 برای هوفن هایم

اشتوتگارت 4- ماینس یک

گل ها: هاینال 8، ایبسویچ 49، 85، کوزمانوویچ 66(پنالتی) برای اشتوتگارت، ایونیشیس 3 برای ماینس

فرایبورگ 2- نورنبرگ 3

گل ها: کالیگوری 53(پنالتی)، ماکیدی 80 برای فرایبورگ، دیداوی 8، پکهارت 45،کالیگوری(بازیکن حریف)، 53

اف.ث.کلن یک – وردربرمن یک

گل ها: جمال 39 برای کلن، روزنبرگ 24 برای وردربرمن

بورسیامونشن گلادباخ صفر- هرتابرلین صفر

هم اکنون بورسیادورتموند با 66 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و بایرن نیز با 63 امتیاز در رده دوم حاضر است.

شالکه با 54 امتیاز و یک بازی کمتر صاحب جایگاه سوم است.

*برنامه مسابقات امروز (یکشنبه):

شالکه – هانوفر در ورزشگاه ولتینزآره نا

هامبورگ – بایرلورکوزن در ورزشگاه آئول آره نا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها