کد خبر: ۴۸۰۸۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

به گزارش  فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در دومین خطبه نماز عبادی - سیاسی جمعه امروز تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سید محمد‌باقر صدر و خواهر فاضله‌اش، شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی اظهار داشت: در این خطبه به طور اختصار 7 مطلب را بیان می‌کنم.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس مطلب اول را به اولین سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه اختصاص داد و گفت: در پایان سخنرانی، ایشان به طور مختصر دعوت به وحدت کردند که سه نکته مهم در این بخش وجود داشت.

وی با بیان اینکه اولین نکته این بود که اختلاف سلیقه آری اما گریبان‌ یکدیگر را گرفتن هرگز، یادآور شد: طبیعی است در یک جامعه آزاد، سلیقه‌ها با یکدیگر مختلف باشد چرا که سلایق مختلف بحران نیست بلکه فرصت است.

خاتمی با تاکید بر اینکه منظور از گریبان یکدیگر را گرفتن گریبان گرفتن فیزیکی نیست، افزود: گریبانگیری به این معناست که در سایت‌ها و رسانه‌ها علیه یکدیگر مصاحبه صورت نشود.

امام جمعه موقت تهران در عین حال دومین مسئله را اختلاف دانست و گفت: اختلاف، دشمن را امیدوار می‌کند و شیطنت‌هایی که دشمن در طول یکی دو سال اخیر انجام داد، ناشی از همین اختلافات بود.

وی با بیان اینکه چه کنیم اختلاف سلیقه به تفرقه منجر نشود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه به دو نکته اشاره کردند اول اینکه در برخوردها اخلاق اسلامی را حفظ کنیم به گونه‌ای که سخن یکدیگر را نقد کنیم نه گوینده را، این ادب اسلامی است که به ویژه در سطوح بالا باید آن را حفظ کرد.

خاتمی با تأکید بر اینکه دولت باید حریم مجلس را حفظ کند و مجلس نیز حرمت رئیس دولت را حفظ کند، اضافه کرد: معنای این حرف یک کلمه است که کشور با لجبازی اداره نمی‌شود بلکه با تعامل و مدارا اداره خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دومین نکته‌ای که مقام معظم رهبری برای اینکه اختلاف سلیقه به تفرقه تبدیل نشود مطرح کردند، رعایت قانون بود چرا که قانون تجسم جمهوری اسلامی است؛ امروز ما نظام داریم و مسئولان نیز از خود مردم هستند. تجمعات آزاد است اما به شرط مجوز، از این رو این رهنمود مقام معظم رهبری راهکاری است که اختلاف سلیقه کار را به تفرقه نکشاند.

وی در ادامه سخنان خود به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف زمستان و تابستان و بهار ندارد چرا که از معروف‌های مسلم است و شکستن این حریم از منکرهای مسلم؛ از این رو امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار هر مسلمانی قرار گیرد.

خاتمی با تأکید بر اینکه ما در عرصه عفاف و حجاب وضعیت خوبی نداریم، تصریح کرد: بارها پیش آمده که خانواده شهدا با صراحت اعلام کردند افتخار می‌کنیم فرزندانمان را در راه خدا داده‌ایم اما این چه بساطی است که وقتی کسی از بیرون وارد کشور می‌شود باور نمی‌کند این ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گزارش‌های دقیقی از برخی خانم‌های عمره‌گذار می‌‌رسد که در عمره مایه شرمندگی شیعه و ایران اسلامی می‌‌شوند یادآور شد: وضعیت سینما خوب نیست این را سید احمد خاتمی خطیب جمعه تهران نمی‌گوید بلکه اهالی سینما می‌گویند حتی کسانیکه با سلیقه بنده همراه نیستند.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان متعهد سینمایی وجود دارند و فیلم‌های ارزشمند ستودنی نیز ساخته شده است، گفت: آقایان مصاحبه کردند که فیلم مستهجن نداریم یعنی فیلم عریانی و لختی نداریم کارتان به اینجا کشیده که به این مسئله افتخار می کنید؟ آیا این مردم به شما اجازه می‌دهند به این سمت قدم بردارید؟

خاتمی ادامه داد: خود مسئولان اعتراف می‌کنند فیلم مشکل‌دار داریم ما می‌گوییم این را هم نداشته باشید چرا که اینجا نظام جمهوری اسلامی است باید همه چیز را در این تراز ببینیم و سینما و هنر بوی جمهوری اسلامی را بدهد نامه سرگشاده و مصاحبه نیز لازم نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سید احمد خاتمی کسی نیست که علیه‌اش بسیج شوید، گفت: بنده حرف دین و خدا و پیغمبر را می‌زنم حرف این مردم را می‌زنم چرا که آنها می‌گویند ما می‌خواهیم در همه عرصه‌ها اسلام را ببینیم حال که از ناحیه مسئولان آن اقدام بایسته صورت نمی‌گیرد دست به دامن شما مردم متدین می‌شوم فکر حجاب خانواده باشید.

وی با بیان اینکه سعادت، صیانت و امنیت شما با حجاب و عفاف صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: اگر در این رابطه اقدامی صورت نگیرد فردای قیامت مسئولان باید در پیشگاه خداوند متعال و 200 هزار شهید پاسخگو باشند.

خاتمی در ادامه سخنان خود به بیستم فروردین ماه که روز قطع رابطه آمریکا با ایران است، اشاره کرد و اظهار داشت: در پی اقدام انقلابی جوانان برای گروگان‌گیری جاسوس‌های آمریکایی رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی کارتر تمام ارتباطات را با ایران قطع کرد و امام نیز از این مسئله استقبال کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر آمریکا یک کار خوب در پرونده خود کرده باشد همین است؛ چرا که آمریکا عادت کرده رابطه ارباب و رعیتی با ملت‌ها داشته باشد.

وی بر همین اساس به تقاضای آشکار و پنهان مسئولان آمریکایی برای مذاکره با ایران اشاره و تصریح کرد: در بیستم فروردین ماه سال 69 جیمز بیکر وزیر خارجه وقت آمریکا در مصاحبه‌ای به صراحت گفت که آماده مذاکره مستقیم با ایران هستیم که بلافاصله معاون پارلمانی رئیس جمهور وقت و فراری ضد انقلاب لندن نشین امروز مقاله‌ای تحت عنوان مذاکره با امریکا نوشت مبنی بر اینکه این یک فرصت طلایی است و باید به استقبال آن رفت که مقام معظم رهبری آن روز به عنوان یک قطعه تاریخی و اینکه جواب محکمی به این مسئله دادند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر پرونده آمریکا و مسئله مربوط به آن در اختیار شخص ولی فقیه است و هیچ شخصی در هیچ جایگاه و مقامی جز مقام معظم رهبری در این رابطه نمی‌توانند کاری بکند.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: بنده در خطبه قبل سه موضوع را مطرح کردم مبنی بر اینکه ایران طرفدار اصلاحات در سوریه است، معتقد است هرگونه دخالت خارجی در سوریه اوضاع را خراب می‌کند و این کشور تاوان مقاومت جانانه‌اش را در مقابل رژیم صهیونیستی پس می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران  ادامه داد: در این خطبه نیز چهارمین مطلب را مبنی بر اینکه آنچه در صحنه سوریه قابل مشاهده است و اینکه دشمنان می‌خواهند از بیداری اسلامی انتقام بگیرند بیان می‌کنم.

 

خاتمی افزود: در کشورهای زیرمجموعه آمریکا زلزله ایجاد شده و حکام مستبد یعنی بن‌علی، نامبارک و قذافی سقوط کردند از این رو پس از یک سال وقتی دیدند نظام سوریه مقتدر ایستاده و حمایت مردم را به دنبال دارد می‌خواهند عقده خود را خالی کنند.

وی خطاب به کشورهای استکباری و عربستان گفت: این کشورها بدانند اگر بخواهند در سوریه دخالت نظامی داشته باشند و آتش به پا کنند اول پای خودشان در این آتش خواهد سوخت.

خاتمی در ادامه به اجلاس اتحادیه عرب که در بغداد تشکیل شد، اشاره و اضافه کرد: این یک موقعیت سیاسی برای دولت عراق بود و نشان داد امنیت به حدی در این کشور برقرار است که توان اداره چنین اجتماع منطقه‌ای را دارد و به عنوان رئیس اتحادیه عرب انتخاب می‌شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حرفی که ما با حکام عربی شرکت کننده در این اجلاس داریم این است که مگر اسم شما اتحادیه عرب نیست؟ آیا مردم مظلوم بحرین، عرب نیستند؟ این همه جنایت در پیش جهانیان در کشور بحرین صورت می‌گیرد و به یک زندان بزرگ برای مسلمانان تبدیل شده که به بدترین شکل حقوق بشر در آن زیرپا گذاشته می‌شود چرا در آنجا کاری نمی‌کنید؟

وی خاطرنشان کرد: عربیت، اسلامیت و انسانیت می‌گوید باید موضع بگیرید اما شما هیچ موضعی نگرفتید؛ خدای مظلومان از بحرین حمایت می‌کند و در آینده نه چندان دور با سقوط حکام مستبد بحرین مردم این کشور شهد شیرین پیروزی را می‌چشند.

خاتمی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه دولت عربستان سعودی کانون فتنه در منطقه است. مأمن فراریان تروریست این کشور است و کسانی مثل بن علی و طارق الهاشمی به این کشور پناه بردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عربستان در بحرین اشغالگری می‌کند و در سوریه نیز فتنه‌گری دارد افزود: بسیاری از آتش‌افروزی‌های سوریه توسط دولت عربستان صورت می‌گیرد و در خط مقدم تفرقه‌انگیزی در جهان اسلام قرار دارد.

وی با بیان اینکه همایش ضد شیعه در ریاض به راه انداخته شده است خاطرنشان کرد: مفتی‌های خائن این کشور نیز علیه شیعه فتوا می‌دهند در حالی‌که ایران سخن از تقریب و آنها تفرقه‌انگیزی می‌کنند هشدار می‌دهم عربستان دست از این کارها بردارد وگرنه در آتشی که خود شروع کرده خواهد سوخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲۰
۴۲
جناب آقای خاتمی افق دید آقای رفسنجانی خیلی وسیعتر از آنست که در مخیل شما بگنجد ایشان زندگیش را وقف این نظام کرد حالا بخاطر منافع این کشور صحبت از مذاکره با آمریکا میکندشما بدتان میاد؟ دست از لجبازی بردارید این ملت شما را بخاطراین کارها نمیبخشد آمریکا کثیفتر از آنست که خواسته باشیم در مورد آن اظهار نظرکنیم اما ما داریم هزینه های زیادی را متحمل میشویم . ...
پاسخ
معصومه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
شهروند گرامی اتفاقا افق دید هاشمی خیلی کوچیکه همان طور که امام گفتن که نه با دوستی با امریکا شاد بشین نه با دوشمنی با او
ا.گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
شهروند جان از این نظری که دادی معلوم میشه خودت اصلا افق دید نداری اگه داشتی این نمیشد نظرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲۴
۶
آقای شهروند آمریکا عاشق ایرانی بودن تونیست منتظرغارت ثروت ملت ایران وانحراف یاازبین بردن نظام جمهوری اسلامی است آیادیگربرای ماثابت نشده است آمریکا چه برسرما وملت ها آورده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۶
۲۳
آقای خاتمی تند روی میکنند واین درست نیست واز ایشان بعید است .شایسته است سایه خودرا به متانت ومهر بگسترانند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۹
۲۸
بنده هشت سال در اسارت صدام بودم و همیشه مخالف بر قراری رابطه با امریکااماامروز هشتاد در صد مردم موافق این رابطه هستند و روزی خواهد رسید که مسیولین که همیشه از مردم عقب ترند پی به این واقعیت خواهند برد اما دیگر دیر شده است چرا دوست دارید همیشه مردم در فقر و فلاکت زندگی کنند فقط خواهش میکنم اینقدر از دین خدا جهت رسیدن به مقاصدتان مایه نگذارید
پاسخ
مجید313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
آقای به قوله خودت اسیر. . . . دوست داری با آمریکا رابطه داشته باشی ؟؟؟؟خوب برو افغانستان باهاشون رابطه داشته باش. . . .اصلا برو عراق رابطه داشته باش. . .نه برو بحرین. . . .نه برو ویتنام. . . .بازم نه برو سومالی. . . .بازم نه برو چچن . . .بازم نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگه میگی با آمریکا رابطه داشته باشیم که از فقر و فلاکت در بیایم ؟؟؟؟؟؟خوب شما بگو ببینم. . . .یونان که با آمریکا رابطه داره چرا وضعش اینه ؟؟؟؟؟اسپانیا که رابطه داره با آمریکا چرا وضعش اینه ؟؟؟؟اصلان آمریکا که با خودش رابطه داره چرا وضعش اینه ؟چرا ؟؟؟؟؟؟ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
واقعا برایتان متاسفم !
هم رزمی های شما بخاطره جنگ با عراق و آمریکا رفتند و شهید شدند و آنوقت شما علیه خون ریخته شده آنها حرف می زنید ؟
جوابی برای آنها دارید ؟
متاسفم !
ho3ein
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
پس یه چیز بوده که افتخارولیاقت شهادت رو نداشتی
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۴
۱
درود بر تو
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۳
۲۵
با نظرات شهروند بالا موافقم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
واقعا برات متاسفم
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲۸
۱۰
ما تا آخرین نفس از ولی فقیه و رهبر خود حمایت می کنیم . هر کس دلارش کم شده بفرمید را رفتن به لندن و واشنگتن باز است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۹
۲۵
آقای احمدخاتمی. هاشمی عزیز سیستمدار تواناوصادقی است وقلبش برای نظام واسلام میتپد شما چه خبرازگرانی وتحریم داریدفقط دشمن تراشی بلدید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
قربون قلب تپنده . ايشون اگه قلبش خيلي مي تپه آقا مهدي شو بياره سر ميز محاكمه بعد دم از مذاكره بزنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۴
۲۵
خدا را شکر که مملکت سرشار از دروغ و دغل و دزدی و فریب و مال ملت را بالا کشیدن است، مشکل شده روسری خانمها و حجاب و عفاف! ... ؟ مدیر آموزش دانشگاه زنجان که به دانشجوی خود داشت تجاوز می کرد؟ چه شد اختلاس بی سابقه در تاریخ اقتصاد دنیا؟...! روز حسابی هم هست!
پاسخ
مجید313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
اگه مشکل مدیر آموزشگاه زنجانه اینا از برکات سیاست های لیبرالیسم اقای رفسنجانی ها و خاتمی هاست.بازم این اختلاس از دل تفکر لیبرال و سوسیالیسم بوجود آمده.. . . .همین رفسنجانی که هوار میزد من لیبرال دموکراتم باید روز حسابو یادش بیاری. . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۴
۲۵
من بعنوان یک ایرانی دست آمريکا و انگلستان را ميبوسم .چون آنها کشورهای ديگر را استثمار میکنند برای راحتی و منافع مردم خودشان اما حکومت ایران چه مردم خود منافع مردم خود را فدای خواسته های حکومت ميکند حکومتی که جايگاهش ايده هایش با نظر مردم و منافع مردم چه اقتصادی چه..... همخوانی ندارد
پاسخ
مجید313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
بالاخره از 70میلیون ایرنی یه چند تایی حمال و نوکر پیدا میشه که برن حمالییه بی جیره و مواجب انجام بدن. . . .
حکومت ایران حیوون نیست که بخواد بره خونه ی اینو اونو به نفعه خودش مصادره کنه. . . .شماهم که حمال امریکایی بگو ببینم چرا امریکایی که میگی رفاه واسه مردمش میبره نمیتونه جواب مردمی که ریختن تو خیابوناشو بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلان اون هیچی چرا بدهی هاشو نمی تونه بده با این استعمارایی که کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در اخر شما ایرانی نیستی شاید متولد ایران باشی ولی مثل حیوون(خر)حمالی و دوست داری.ملت ما نه زور میگن نه میزارن کسی بهشون زور بگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
ببخشی آقای شیعه آدم باید کشورهای دیگر و بدبخت کنه و خودش خوش بگذرانه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
شما بايد علاوه بر دست ، پا و ساق پا ران حتي ... آمريكا و انگليس را ببوسي و ب... يعني ارزشت همونقدره يا كمتر. چون مردم آمريكا و انگليس فهميدن 100 ساله با كي طرفن تو ... نفهميدي. برو ببوس د برو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۲۳
والا من نميدونم چرا رابطه با آمريكا يعني از بين رفتن حكومت اسلامي ؟ يعني ايقدر مملكت ما سياست ندارد يا توانايي بازي سياسي با آمريكا رو نداريم كه بتونيم ما از آنها استفاده كنيم و رابطه با آمريكا يعني از بين رفتن حكومت ما ؟ چرا اونها همچين ترسي رو ندارن ؟ تا وقتي كه زور در ايجاد حجاب و عفاف باشه جواب نميده ؟ مگه قبل از انقلاب همه چيز آزاد بود با آمريكا هم رابطه داشتيم حجاب از بين رفت؟ مگه همين آزادي باعث نشد مردم انقلاب كنن ؟ چرا سياست مدارها فكر ميكنند مردم عقل و شور ندارن خودشون بفهمن خوب وبد چيه ؟ مگه نميگيد در دين اجباري نيست ؟ چرا بجاي زور و اجبار نمياد فرهنگ سازي كنيد ؟
مگه اوايل انقلاب دستگاه وديو هم ممنوع نبود آيا جواب داد ؟ بغير از اينكه نتيجش اين همه رفتن سمت ماهواره ؟ تا كي بايد تاوان اين تصميمات اشتباه رو بديم ؟
پاسخ
مجید313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
اول اینکه آمریکا که با خودش رابطه داره چرا نمی تونه از خودش استفاده کنه و بدهی هاشو بده ؟؟؟؟دوم اینکه امام راحل 3تا از صفت هغای شیطانی امریکارو نام برد.
1-آمریکا استکبار جهانی است
2-امریکا ام الفساد است
3-امریکا شیطان بزرگ است
ایا کا حق رابطه با شیطان و داریم ؟؟؟
افسر جوان جنگ نرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲۵
۲
متاسفم برای نظر بالا که گفتن دست آمریکا را میبوسن!! ما 8 سال بخاطر سیاست های آمریکا و عراق شهید دادیم بعد حالا بعد این همه مدت اقای هاشمی دم از رابطه با امریکا می زنند!! بعد دفاعیه آقا من خاطره گفتم... فقط اینکه bbc دست گرفته و داره جولان میده..!! یا حق
پاسخ
یه اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
باریک به تو افسر
باریک به غیرت و مردونگیت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
۴
۲
زود قضاوت نکنید شاید هاشمی خواسته از این طریق امید کاذبی در بین دشمنان ایجاد نماید و آنها را از برنامه حمله احتمالی منصرف سازد و یا به پیروزی اوباما در انتخابات و در مقابل جمهوریخواهان که مواضع خصمانه تری دارند کمکی کرده باشد. او فردی با تجربه در سیاست و دلسوز واقعی نظام است، پس در قضاوت احتیاط کنیم!
پاسخ
الیاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۱
۲۲
سیاست یعنی همین آقای هاشمی جمله ای می فرمایند و این همه وقت خلایق را پر میکنند آفرین !باهوش !چو ایران نباشد تن من مباد! به جای حرف های تعصبی به این فکر کنید! به ایران و عزت ایرانی
پاسخ
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱
قابل توجه ناشناس اسیر
اخه برادر این رابطه ایکه مرتب ازش دم میزنی مگه یکطرفه است اینطور که شما تصور می کنی یعنی اینکه آمریکا اونجا نشسته و داره برای رابطه ی با ایران له له میزنه
اما بدون که اینطور نیست آمریکا برای برقراری رابطه شروطی داره که اینها هستن
1- دست کشیدن از آرمانهای امام عزیز
2- دست کشیدن از حمایت مظلومان جهان که سیره پیامبر شماست
3- باز کردن شیرهای نفت رایگان به سوی غرب
5- دادن حق توحش به شهروندان امریکایی و اروپایی
ووووووو
بله با دادن این امتیازات اونوقت آمریکا شاید یک نگاهی به ما بیندازد و بگوید حالا شدید ملت خوب و با فرهنگ به قوا عراقی ها ملت" زِین"
حالا من نمیدانم شما کجای این قصه دردناک هستی ای برادر آزاده ببخشید برادر اسیر
پاسخ
فري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
دوست عزيز شايدقلبش براي شما بتپد والا...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۳
۴
حالا امریکا رو ولش کن این اقای خاتمی که حرف مردم رامیزنه پس چرا از3هزارمیلیاردکه حق مردمه ودست امریکاهم متاسفانه درکارنیست حرفی نمیزنه
پاسخ
حسنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
دوستان عزیز شما مثل اینکه از ولی فقیه جلوتر حرکت می کنید وخود را مستثی از رهبر ومردم می دانید اگر 80 درصد موافق رابطه با امریکا هستند پس انهایی که در روزهای راه پیمایی و22 بهمن مرگ بر امریکا می گن چند در صد از مردم هستند بی خود خودتون را فریب ندهید امام رحمه الله علیه ورهبری عزیز از رایطه با امریکا اجتناب می کرده وهمیشه مسئولین را بر حذر داشته اند..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
براي آقاي هاشمي متاسفم وبه آقاي خاتمي اين مردبصير درود مي فرستم. دررابطه با مذاكره با آمريكا حرف اول وآخر را مقام معظم رهبري ميزنند.به كساني كه هنوز به هاشمي اعتقاد دارند توصيه ميكنم به تاريخ اسلام رجوع نمايند وبه همراه ايشان سقوط ننمايند.عبرت گرفتن از تاريخ توصيه بزرگ مرد تاريخ اسلام اميرمومنان علي (ع)است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خدا لعنت کنه تو جانبازو اسیر سو استفاده گر رو .بهترین حقوقو امتیاز استخدامیو که اصلن سوادشم نداریدبه اضافه کسری خدمت برای آقا زادتو .و و.و.و.الان یاد مستی کردی که بری ...آمریکاییا رو بمالی.اینا همه از صدقه سری همین نظامه.ایکاش عدالت کامل اجرا میشد که تو رو مستی نگیره.گور پدر هر چی بسیجی و اسیر و جانباز نمک نشناس ریا کاره.یه تار موی سگ ایرونیو به دنیا عوض نمیکنم حتی اگر تو فلاکت زندگی کنم.یا علی
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
هاشمی سروره . ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها