کد خبر: ۴۷۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

«سعید سعدی» تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: طرحی بر اساس کتاب «حرمان هور» توسط آقای توکلی‌ آماده و به سازمان سینمایی سوره ارایه شد، اصلاحات صورت گرفته و مصوب شد، نام فیلم هم از «حرمان هور» به «بازگشت» تغییر یافت.

وی در ادامه گفت: براساس طرح مصوب شده، تحقیقاتی لازم بود که انجام شد و متون آماده شده براساس تحقیقات آماده و گردآوری شد که ‌انشاءالله در یکی دو روز آینده در اختیار آقای توکلی قرار داده خواهد شد. ایشان مصمم هستند تا پایان اردیبهشت‌ماه نگارش کار را به انجام برسانند و ما هم به طور موازی، همزمان با نگارش فیلمنامه پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد و فکر می‌کنم اواخر خردادماه کار برای جلوی دوربین بردن آماده باشد.

وی درباره منابع تحقیقات این فیلم توضیح داد: منبع اصلی کتاب «حرمان هور» بود، به جهت قابلیت‌هایی که لازم است در فیلم سینمایی وجود داشته باشد نیاز به تحقیقات بود. کتاب به تنهایی ‌جوابگوی نیاز فیلم نبود، براساس قصه‌ای و طرحی که به تصویب رسیده است شخصیت‌هایی جانبی هم برای کار تعریف شده است. نیاز بود برای آن شخصیت‌ها تحقیقاتی صورت بگیرد و شناخت کاملی بر روی آدم‌ها داشته باشیم که بر اساس آن بتوان شخصیت‌های داستان را خلق و داستان به پیش برد.

تهیه‌کننده «اینجا بدون من» گفت: بیشتر تحقیقات میدانی صورت گرفته است و از اقوام و دوستانی که با این عزیزان ارتباط داشتند و با خانواده‌هایشان مرتبط بودند صحبت شده است. تحقیقات هم به سرپرستی «داود خیام» انجام شد.

«بهرام توکلی» ظرف چند روز آینده فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌اش با عنوان «احتمال معکوس» را به پایان می‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها