کد خبر: ۴۷۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
منامه (العالم) ـ نايب رئيس جمعيت معلمان بحرين با اشاره به كارساز بودن فشارهاي بين المللي گفت: رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين در نتيجه اين فشارها مجبور به عقب نشيني در خصوص اتهام به معلمان و تغيير برخي رفتارهاي خود شده است.

جليله سلمان روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: نمي توان نقش سازمان هاي بين المللي و حمايت آنها از آسيب ديدگان اعتراضات و انقلاب بحرين به ويژه قضيه معلمان را انكار كرد.

وي اظهار داشت: هر روز بيانيه ها و پيام هايي خطاب به وزارت آموزش و پرورش و ساير نهادهاي بحرين صادر و در آن بر حمايت جهاني از معلمان و شخصيت هاي دانشگاهي بحريني تأكيد مي شود.

نايب رئيس جمعيت معلمان بحرين افزود: آنچه هم اكنون در زمينه وضعيت داخلي بحرين مشاهده مي شود نتيجه فشارهاي بين المللي است و از نتايج اين فشارها مي توان به صدور حكم برائت 70 معلم طي يك حكم و در يك روز اشاره كرد.

سلمان در عين حال تصريح كرد: ادعاهاي وزارت آموزش و پرورش بحرين مبني بر بازگرداندن نيروهاي اخراج شده به مشاغلشان عاري از صحت است و زيرا تا كنون شماري از معلمان اخراجي، نتوانسته اند به مشاغلشان بازگردند.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش گفت: بحرين نيازمند حمايت بين المللي ويژه با هدف حمايت از كودكان و ساير مردم اين كشور در برابر جنايات رژيم حاكم است.

نايب رئيس جمعيت معلمان بحرين افزود: كودكان بحريني از زمان آغاز انقلاب و به ويژه در روستاها به شدت از شليك انبوه گازهاي سمي و حملات شبانه رنج مي برند.

سلمان خواستار توجه حقيقي به وضعيت جاري در بحرين شد و از سازمانهاي بين المللي خواست با ورود به مناطق مختلف بحرين و روستاها، از حقيقت آنچه در اين كشور بر كودكان مي گذرد، اطلاع يابند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها