کد خبر: ۴۶۶۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
یک روحانی حامی سید محمد خاتمی و از نقش آفرینان دوران اصلاحات گفت: اگر فرهنگ جامعه بهم بریزد سال‌ها طول می‌کشد تا جامعه به مسیر خود برگردد.

به گزارش سرویس فرهنگی بی باک، محمد تقی فاضل میبدی از اعضای مجمع محققین در نشست نوروزی کانون یزدی تباران که به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید یزد برگزار شده بود، طی سخنانی با مهم توصیف کردن تغییرات اخلاقی و فرهنگی جامعه گفت: اگر فرهنگ جامعه بهم بخورد و در پی آن اخلاق نیز بهم بریزد، شاید ۱۰۰ سال طول بکشد تا جامعه به حالت اولیه خود برگردد.

این روحانی اصلاح طلب تاکید کرد: اگر حوزه اقتصادی کشور بهم بریزد می‌توان با جایگزین کردن منابع بخش‌های مختلف مشکلات را برطرف کرد ولی حوزه فرهنگ، حوزهٔ خطیری است.

فاضل میبدی در ادامه مدعی شد: متولیان فرهنگی باید بپذیرند که همه مثل هم فکر نمی‌کنند، همه مانند مسئولین فکر نمی‌کنند. وی افزود: اگر در جامعه‌ای تکثر گرایی در زمینه فکر و اعتقاد به رسمیت شناخته شود، فرهنگ آن جامعه رشد بهتری خواهد داشت.

حال جای سئوال از این رفیق دیرینه سید محمد خاتمی دارد که با این حساب افتضاحات فرهنگی ای که در دوران اصلاحات صورت گرفت را تا چند سال دیگر می توان جبران کرد و نقش روحانیون اصلاح طلب در ترویج بی بندو باری و فساد اخلاقی جامعه تا چه حد بوده است؟



گفتنی است که آقای فاضل میبدی از حامیان اصلی دوران اصلاحات و فجایع آن دوران می باشد و چندی پیش نیز در سخنانی متناقض با رویکرد فعلی شان تصریح کرده بود: اگر معنای عدالت، ادای هر حقی به صاحب حق است و ظلم عبارت از محروم کردن هر صاحب حقی از حقش باشد ، یکی از حقوق نخستین هر کس ، این است که بتواند ایده و اندیشه خود را بیان کند ؛ هر چند آن ایده و اندیشه در نگاه بعضی باطل به نظر برسد ؛ عیان کردن اندیشه باطل بهتر از سرکوب کردن آن است . بنابراین از حقوق آدمیان در اختیار داشتن عرصه اظهار اطلاعات است و نیز از حقوق حقه آدمیان است که صدای مختلف را بشنوند و از احسن آن تبعیت کنند .

به گزارش بی باک، این اظهارات فاضل میبدی در حالی مطرح می شود که قرآن مجید بارها از شنیدن سخنان لغو و بیهوده و باطل نهی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید پیمان
GERMANY
۱۸:۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
با سلام به سلام بارواح طیبه اولیا الله وبا سلام به همه ی عاشقان ورهپویان وسرسپرده گان راه عشق وعاشقی که همان راه سیره ولایت وامامت است.وبا سلام به شما برادران عزیزولشگر حزب خدا .

تا جائی که بخاطر دارم در دو هفته قبل هم
که جناب شیخ میبدی افاضاتی فرموده وشکرپرانی کرده بودند با انتقادی کوبنده در لوای طنزجواب اراجیف ایشان را هم درین سایت وهم در سایت بی باک دادم واز جای خوش حادثه دوباره ایشان با جمله ای که دقیقا و خوشبختانه دال برماهیت وفهم ناقص ونفاق ایشان است وایراد فرمودند در یک تیتر خلاصه وجامع بالجباراین حقیر را وادار کرد که مشتی دیگر بحول قوه ی الهی بدهان بد بوی ایشان حواله کنم.

عینا به کلام ایشان اشاره میکنم .

/ همه مثل ...مسئولین فکر نمیکنن ...

پرواضح است وحضرتشان گویا یا علم غیب
دارند ویا ایشان جز سمائیان ... اسمانیان ...تشریف دارندوما خاکیان نمیدانیم.

چه درست وحق میگوید کتاب اسمانی ما وخدای عزوجل که بشارت میدهد بر ما که دشمنان شمارا از نادانان وجاهلان واحمق ها قرار دادم.

با کلام شکر بار شیخ میبدی که خود منطبق با نصح صریح کلام خداوند است ایشان باید هم اینگونه بگویند در غیر اینصورت باید نعوذ بالله به فرمایش حضرت حق شک کرد.

جناب میبدی شما که نه مسئولی ونه از این کلام بوئی بردید وبهتراست همان مسئولها وافراد ولایتمداروعاشقان ولایت سخن بگویندوعامل به عمل باشند وشما هم بروید وخوش باشید در گرمابه وسونا وجکوزی هایتان با یاروقارهای دارای القاب .سرخ پوش..شکلاتی...حاکستری.و و و و .

ومن الله توفیق
پاسخ
محمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
اقایان خوب روح شان می شود از اصلاحات صحبت کنند بابا بخورین میوه تان را صحبت از فیلم قلادهای طلا بکنین برین سینما کارنامه در خشانتان ببینید هر چند دستمال کاغذی گذاشتن عرق شرمندگی را پاک کنند بعضیها
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
آیا از توهین کردن خسته نمی شوید؟

آیا یک پایگاه خبری غیر از توهین رسالتی

ندارد؟

حالا مسلمانی به کنار!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها