کد خبر: ۴۵۹۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
پس از سخنان گزنده و معنادار امروز رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی که مورد استقبال گسترده مردم و رسانه ها قرار گرفت، برخی از طراحان سئوال از رئیس جمهور که خود را ورشکسته این بازی سیاسی می دانند در تلاش برای برون رفت از این باتلاق خود ساخته هستند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بنابرگزارشات رسیده طراحان سئوال از رئیس جمهور چند برنامه را برای جبران شکست امروز خود در دستور کار قرار دادند.

1- انتشار نامه های یکطرفه و متعدد در رسانه ها

 طراحان سئوال از رئیس جمهور که بعد از خروج احمدی نژاد از مجلس، شانتاژ و اظهارنظرهایشان با عدم استقبال از سوی رئیس مجلس روبرو شد، سعی دارند با علم به اینکه رئیس جمهور هیچگاه وقت خود را صرف پاسخگویی به نامه ها و بازیهای سیاسی آنان نخواهد کرد در قدم اول با انتشار رسانه ای حجم انبوه نامه ها و پاسخگویی یکطرفه به سئوالات رئیس جمهور، قدری از اثرات منفی شکست خود را بکاهند. این افراد که بعضا در تهران به دور دوم انتخابات رفته اند، شرایط فعلی را کاملا بر ضرر خود می بینند و سعی می کنند با ارسال نامه های خود از طرق رسانه به رئیس جمهور، در حقیقت افکار عمومی را از این شکست منحرف نمایند. این کار با اولین نامه مشترک توکلی، نادران و مصباحی مقدم آغاز شد.



توکلی و دو تن دیگر از همفکرانش که اصولا در نامه نگاری رسانه ای یدطولائی دارد در نامه ای به دکتر احمدی نژاد نسبت به برداشت غیر قانونی بانک مرکزی از دیگر بانکهای دولتی و خصوص انتقاد و خواستار اصلاح این اقدام شدند.

2- مطرح کردن طرح استیضاح رئیس جمهور

بعد از شکست طرح سئوال از رئیس جمهور، احتمال می رود که یان جریان به فکر طرح استیضاح از رئیس جمهور بیفتد تا به خیال خود افکار عمومی از این شکست منحرف شوند.

زنگ آغاز این سناریو را مصطفی رضاحسینی سخنگوی طراحان طرح سؤال از رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران به صدا در آورد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد موضوع استیضاح یا عدم کفایت احمدی نژاد مطرح شود، گفت:‌ در مورد استیضاح هم باید موضوع را بررسی کنیم ولی طراحان سؤال از احمدی نژاد به این نتیجه نرسیدند لذا در جلسه عصر امروز این مسئله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

3- شانتاژ رسانه ای و توهین آمیز خواندن ادبیات رئیس جمهور

بی شک عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال حرمت شکنان روز عاشورای 88 و توهین کنندگان به مقدسات اسلامی مواضع مشکوکی داشتند. برخی نه تنها از اغتشاشگران و حرمت شکنان انتقاد نکرده بلکه به سبک اغتشاشگران در مجلس ادبیات چاله میدانی را باب کردند و به نماینده مردم فحاشی نمودند. حال این صنف آدمها وقتی امروز با شوخی های گزنده و معنادار احمدی نژاد روبرو شده اند با چرخش 180 درجه دم از اخلاق و شان و جایگاه مجلس می زنند و رئیس جمهور را به بداخلاقی و عدم رعایت شان مجلس متهم می کنند که صدالبته دیگر حنای این جریان برای مردم رنگ و بوئی ندارد. مردم از آنها خواهند پرسید که آیا شان مجلس بالاتر است یا نظام و ولایت؟! چگونه کسانیکه در قبال پاره کردن عکس امام(ره) توسط فتنه گران سکوت کرده اند: امروز دم از اسلام و نظام و ولایت می زنند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهرداد خسروی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا آدم متاسف میشود که نمایندگان مجلس اینقدر درگیر مسائل حاشیه شده اند که ازفکر مردم غافل و فقط به منافع جناحی فکر میکنند اگر این آقایان به فکر نظام و مقید و همسو با برنامه خداوند در راستای ظهور امام زمان بودند امر ظهور اصلاح و در آن تعجیل میشد و مطمئنم به زودی در باتلاق بی خبری و مستی قدرت غرق و در دنیا و آخرت روسیاه خواهند
نفرین خدا بر این دروغ گویان و درود و نصرت الهی و دعا خیر این حقیر بدرقه راه رئیس جمهور الهی و ولایی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
خدا و کیلی دیگر اینها شرم و حیا در برابر مردم و خدا را کنا رگذاشته اند و اشکار ا علیه منا فع مردم دارند تلاش می کنند چرا نما ینده با ید طر ح دو فو ریتی عد م افزا یش یارانه مردم را تصو یب کنند و یک دو لتی که بعد از انقلا ب اینگو نه برای خد مت به مردم تلا ش می کند با انو اع و اقسام راه ها و و سائل ما نع کا رش شو ند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
احمدي نژاد مردمي است ،پاك است ،دلاور است ،شجاع است ،از مزدور نمي هراسد ،تابع قانون است ودست دزد را قطع مي كند ودانشگاه آزاد راازچنگال ... بيرون مي كشد و.....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
تقصیر خودمونه که به این آدمها رای میدهیم. اگر همه مردم دقت میکردن، امثال این آقایون به مجلس نمی‏رفتند
پاسخ
ناتل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خاک تو سرتون با این وب سایت تتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها