کد خبر: ۴۵۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
مديرعامل باشگاه گيتي پسند گفت: «آقاي فردوسي‌پور در برنامه خودش بريد و خودش دوخت و مثل اين است که ما هم فردوسي‌پور را برکنار کنيم، شفيع را به جايش بگذاريم!»

ايمنا: بخش پاياني برنامه 90 شب گذشته که به بحث قهرماني تيم فوتسال گيتي‌پسند اختصاص داشت، با اتهاماتي در مورد تباني تيم‌هاي گيتي‌پسند و پرسپوليس همراه بود که باعث واکنش هاي مديرعامل باشگاه گيتي پسند شد. طاهري در اين زمينه گفت: «آقاي فردوسي‌پور آدم پاک و با صداقتي است اما در برنامه‌هايي که پخش مي‌کند، فرصت صحبت به کسي نمي‌دهد؛ مثلا در برنامه ديشب آقاي عراقي‌زاده کمتر از يک دقيقه صحبت کرد و بعد تلفن قطع شد. آقاي ترابيان هم فرصتي براي صحبت نداشت و فردوسي‌پور خودش بريد و خودش دوخت.»

وي ادامه داد: «وقتي يک نفر ميکروفون دستش است بايد انصاف داشته باشد. او که اينقدر مدعي تباني است و فدراسيون ايتاليا را مثال مي‌زند، خوب مي‌داند که اين مسئله، مسئله ساده اي نيست پس بيايد برنامه‌اي بگذارد و با حضور مسئولان 4 باشگاه و با استفاده از فيلم‌ها، آن را بررسي کند. دوستان زحمت کشيده بودند برايش گل ها را درآورده و لب‌خوابي مي‌کردند. اگر مساله خيلي مهم است به عنوان کسي که دم از فوتبال و فوتسال پاک مي‌زند، در 10 دقيقه نمي‌تواند همه چيز را ثابت کند.»

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند در مورد شايعاتي که پيرامون احتمال تعليق فعاليت 4 تيم در ليگ برتر وجود دارد،‌ تصريح کرد: «اينها نظر فردوسي‌پور است چون خودش بريد و خودش دوخت. مثل اين است که ما عيب هاي برنامه 90 را بگوييم و بعد عنوان کنيم که اين برنامه بايد تعطيل شود و به جاي آن ورزش و مردم کار کند يا مثلا يا فردوسي‌پور را برداريم و شفيع را بگذاريم جايش. اصلا آقاي فردوسي‌پور در آن حد نيست که بخواهد تصميم‌گيري کند بلکه فقط مي‌تواند پيشنهاد بدهد.»
وي اضافه کرد:‌‌ «در صداقت فردوسي پور شکي نيست اما اگر مساله اينقدر مهم است بهتر است کامل بررسي شود. او گل هاي ماهان و منصوري را نديد چون اگر آنها را ديده بود، ديگر مساله بدتر مي‌شد. متاسفانه در ورزش ما وقتي تيمي قهرمان مي‌شود، برخي مي‌خواهند براي سرپوش گذاشتن روي نتايج خود، تيم قهرمان را متهم کنند و بايد اين سئوال را بپرسيم که چرا تا وقتي که تيم منصوري صدرنشين بود، اين مسائل مطرح نشد؟»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها