کد خبر: ۴۵۵۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
حکومت از یک پایه اجتماعی برخوردار است، از قابلیت های خودش استفاده می کند و به همین خاطر اپوزیسیون نتوانست در انتخابات پیروز شود.

جام نیوز، "اکبر گنجی" و "بهروز خلیق" عضو گروهک فدائیان خلق دوشنبه در گفتگو با صدای آمریکا(VOA) به اظهار نظردر مورد موفقیت یا عدم موفقیت اپوزیسیون در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.

"بهروز خلیق" در این راستا گفت: «انتخابات مجلس در شهرهای بزرگ جنبه سیاسی دارد و در شهرهای کوچک جنبه منطقه ای و قومی دارد. در نتیجه اپوزیسیون باید این مسأله را در نظر می گرفت و هم اینکه حکومت از یک پایه اجتماعی برخوردار است. از قابلیت های خودش استفاده می کند. به همین خاطر اپوزیسیون نتوانست در انتخابات پیروز شود.» "اکبر گنجی" در تأیید این صحبت ها گفت: «جمهوری اسلامی در بین مردم دارای پایگاه اجتماعی است. اگر کسی بخواهد آن را انکار کند خودش را فریب داده است. جمهوری اسلامی در بدترین شرایط 40 تا 50% مردم را به پای صندوق های رأی می آورد.»

گفتنی است رسانه ها و افراد وابسته به غرب از ماه ها و هفته ها قبل بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند اما وقتی با حضور گسترده مردم در 12 اسفند مواجه شدند دچار یاس و ناامیدی شده و سیاست سیاه نمایی و توهین به مردم را در دستور کار قرار داده اند.

کارشناسان و رسانه‌های وابسته به غرب مجبورند از همه توهمات خود از قبیل تهدید و... دست برداشته و ایران را به عنوان یک ابر قدرت سیاسی به رسمیت بشناسند. انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی پاسخ قاطع و روشنی بود به افرادی که خیال می کردند نظام پشتوانه مردمی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها