کد خبر: ۴۵۴۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، آندره زورزی، خبرنگار ویژه فدراسیون جهانی و تحلیلگر بین المللی ایتالیایی والیبال دنیا که چندی پیش برای تماشای مسابقات لیگ برتر والیبال به ایران آمد، در سفر خود به آمل از دیدار سوم تیم‌های کاله مازندران و پیکان تهران در مرحله پلی‌آف لیگ برتر دیدن کرد که یکی از در گزارش‌های خود در سایت تریس دی اسپورت ایتالیا نوشت: تیم  کاله آمل در یک بازی نفس گیر و جذاب (پلی‌آف) توانست تیم پیکان را شکست دهد.

ظرفیت سالن والیبال آمل یک ساعت قبل ازشروع بازی تکمیل شد و حدود 3 هزار نفر در جایگاه تماشاگران حضور داشتند.

این در حالی بود که بیرون از سالن والیبال میان پلیس و جمعی از هواداران که قصد داشتند وارد سالن شوند درگیری ایجاد شد، زیرا این هواداران موفق به تهیه بلیت مسابقه نشده بودند و سالن مسابقه هم پرشده بود.

 

ولاسکو با همراهی چند پلیس که وی را اسکورت می‌کردند وارد سالن شد؛ این اسکورت به این دلیل بود که از نزدیکی هواداران به وی و در آغوش کشیدنش جلوگیری شود. به هرحال مردم ایران به ولاسکو علاقه زیادی دارند، زیرا به کمک وی والیبال ایران به عنوان ارزشمندی در آسیا دست یافته است.

 

تیم کاله با عملکرد عالی سعید معروف که در این مسابقه درخشش بالایی داشت توانست ست سوم را خیلی راحت از تیم منسجم پیکان که از تجربه بالایی برخوردار بود بگیرد و به پیروزی دست یابد.

 

درآخرین ست بازی با توجه به درگیری‌های لفظی که میان هواداران و همچنین صحبت‌هایی که بین ستارگان حاضر در هر دو تیم صورت گرفت حساسیت و تنش مسابقه بالا رفت، اما در نهایت ست چهارم با نتیجه 24 بر 20 با ضربات بسیار خوب و عالی اسپک زن جوان تیم پیکان به نام میرزاجان‌پور شرایط یکسانی را برای هر دو تیم ایجاد کرد، اما واقعیت این است که نبوغ او نتوانست به کمک تیمش بیاید و در نهایت پیکان با آخرین اشتباهاتی که مرتکب شد بازی را به حریف واگذار کرد.

در این مسابقه هم چندین اشتباه در دریافت مشاهده شد که مربیان از بازیکنان دائماً می‌خواستند تا در دریافت‌هایشان دقت را بیشتر کنند و با قدرت ظاهر شوند. بازیکنان دو تیم از نظر قدرت بدنی بسیار قوی و در شرایط ایده‌آل قرار داشتند، اما باید در فرم تکنیک خود بازنگری داشته و تغییراتی در ضرباتشان داشته باشند.

بعد از پایان یافتن مسابقه زمانی که از سالن خارج می‌شدیم هواداری سعی داشت ولاسکو را ببوسد و برخی دیگر از هواداران هم یک صدا فریاد می زدند "ولاسکو دوست داریم".

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها