کد خبر: ۴۴۷۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت سوال از رئیس جمهور را قانونی و یک امر عادی دانست و گفت که هدف از این سوال ‌باید رفع شبهات باشد.

حجت‌ علمداری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور این اقدام را کاملاً قانونی و بر طبق قانون اساسی ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه برخی امور کشور طبق قانون انجام شده و پیش می‌رود، تصریح کرد: امور قانونی نبایستی با حساسیت دنبال شود؛ یکی از این موارد طرح سؤال از رئیس‌جمهور و یا استیضاح وزراست.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با تأکید بر اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور، یا موارد این چنینی نبایستی باعث به خطر افتادن آرامش کشور شود، خاطرنشان کرد: طبق قانون مجلس می‌تواند از رئیس‌جمهور سؤال کند و رئیس‌جمهور نیز با حضور در مجلس توضیحات خود را ارائه خواهد کرد.

علمداری بر این نکته تأکید کرد که سؤال مطرح شده بایستی منطقی بوده و هدفش برطرف کردن شبهات باشد.

این فعال دانشجویی بر لزوم در نظر گرفتن منافع ملی در طرح سؤال از رئیس‌جمهور تأکید کرد و در همین زمینه گفت: گفت‌وگوی منطقی برای حل مسائل کشور زمانی به وجود می‌آید که هم سؤال شونده و هم فردی که سؤال را می‌پرسد، منافع ملی را مد نظر قرار دهند.

علمداری با انتقاد از افرادی که تمایل دارند وقایع عادی کشور را به سمت و سوی خاص ببرند، خاطرنشان کرد: حضور احمدی‌نژاد در مجلس برای پاسخ به سؤالات نمایندگان طبق قانون اساسی و یک امر عادی محسوب می‌شود، لذا ‌نباید عده‌ای تصور کنند می‌توانند از این موضوع برای اهداف خاص خود سوءاستفاده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها