کد خبر: ۴۴۶۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

 عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک برابر ذوب آهن گفت: بازی خوب و جوانمردانه‌ای بود البته می‌توانست برنده نداشته باشد و مساوی تمام شود و ما هم یک امتیاز از ذوب آهن بگیریم ولی شرایط به گونه‌ای شد که باختیم. با این نتیجه ذوب آهن از روزگار نامناسب‌اش فاصله گرفت و به وضعیت آرمانی نزدیک شد.

 وی در مورد اینکه در چند سال اخیر هیچ گاه برابر ذوب آهن پیروز نبوده گفت: دقیقا همینطور است. من 3 بار با ذوب آهن بازی کردم که نتوانستم این تیم را شکست بدهم. دلیلش را نمی‌دانم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم در آینده این طلسم شکسته شود.

 سرمربی صبا در مورد وضعیت این تیم تا پایان فصل گفت: انسان به امید زنده است. ما 27 هفته در بالای جدول بودیم و در 7 هفته پایانی هم در بالای جدول باقی خواهیم ماند. زمانی که من سرمربی صبا شدم همه انتظار داشتند این تیم را با پاداش از خطر سقوط نجات دهند اما خدا کمک کرد و وضعیت تیم ما خوب بود.

 ویسی در مورد عملکرد حامد لک دروازه بان صبا گفت: ما دنبال مقصر نیستیم. در باخت و پیروزی همه مقصر هستیم زیرا یک تیم هستیم و او هم یکی از بازیکنان تیم ما بود.

 وی در مورد علت بی حاشیه بودن صبا گفت: صداقت رمز اول موفقیت صبا است به بازیکنان گفتم نباید به هم دروغ بگویند و شرافت را زیر سؤال ببرند. با وجود آنکه تاکنون فقط 20 درصد از مبلغ قرار دادها پرداخت شده اما بازیکنان ما حرفی نمی‌زنند. در ادامه هم وضعیت هم به همین گونه خواهد بود من در هر تیمی که باشم همین ویژگی‌ را خواهم داشت.

 سرمربی صبا در مورد اینکه در این تیم همه برای عنایتی بازی می‌کنند و توپ را به او می‌دهند گفت: در همه تیم‌های بزرگ دنیا هم اوضاع به همین گونه است. در بارسلونا همه سعی می‌کنند توپ را به مسی برسانند تا او گلزنی کند. ما هم وقتی مهاجمی مثل رضا عنایتی داریم همه تلاش می‌کنند که توپ را به او برسانند و همه هم در پیروزی تیم سهیم هستند.

 وی در مورد گروه بندی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: قرعه خیلی خوبی بود هر چند که اگر با استرالیا و ژاپن هم گروه می‌شدیم باز هم باید آنها را می‌بردیم زیرا می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم. من می‌گویم ای کاش به جای ازبکستان با یک تیم عربی دیگر هم گروه می‌شدیم. هر چند ازبکستان اکنون 5 بازیکن محروم دارد و امیدوارم تیم ما مستقیم به جام جهانی برود.

 ویسی در مورد شایعه حضورش در فولاد گفت: تا حالا با هیچ باشگاهی صحبت نکردم و انتخاب اول من صبای قم است مگر آنکه شرایط به گونه‌ دیگری رقم بخورد.

 سرمربی صبا در مورد دلیل حضورش در سالن فوتسال و دیدن بازی گیتی پسند اظهار داشت: من به چند دلیل به این سالن رفتم اول اینکه زمانی که در اصفهان بودم در این سالن‌ها زیاد حاضر می‌شدم ضمن اینکه افضل از دوستان خوب من است و کربکندی هم که مدیر تیم‌های پایه گیتی پسند است از اساتید من بوده و به او ارادت دارم و برای دیدنش به سالن رفتم.

 وی در مورد اینکه آنچه که در بازی گیتی پسند و پرسپولیس دید طبیعی بود یا نه گفت: عادی به نظر نمی‌رسید، شاید لغزش‌هایی بوده است زیرا وقتی ماهان گل می‌خورد گیتی پسند گل می‌زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها