کد خبر: ۴۴۶۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
لامبورگینی گرانقیمت کریستیانو رونالدو به خاطر نقص فنی و مشکل حرکت اتوماتیک پس از برخورد با مانع کنار خیابان با جرثقیل به خانه بازگشت.

فارس و به نقل از آس اسپانیا، کریستیانو رونالدو شب گذشته با لامبورگینی ۳۵۰ هزار یورویی خود در خیابان‌های مادرید جولان می‌داد که به خاطر نقص فنی و آن چه خود در صفحه یکی از سایت‌های اجتماعی، مشکل حرکت اتوماتیک عنوان کرده مجبور به تماس با پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

لامبورگینی رونالدو با جرثقیل به خانه بازگشت و کریس از این که با این اتومبیل گرانقیمت در خیابان‌های مادرید مانده بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.

کمپانی تولید این خودرو نیز به خاطر انتشار این عکس و خبر مضطرب و نگران شد اما تلاش برای جلوگیری از پخش خبر به جایی نرسید.

در یکی از سایت‌های خبری کاتالونیا به تصادف خیابانی رونالدو اشاره شده اما اتومبیل کریس در تصاویر منتشر شده سالم است و گویا علت اصلی مشکل فنی بوده است.

مسئله دیگر خودداری کریس از بیان حقیقت بوده و برخی رسانه‌های انگلیسی نیز از برخورد اتومبیل کریس به مانع کنار خیابان با سرعت بالا نوشته‌اند. کریس در حال رفتن به جشن تولد په‌په مدافع رئال بوده و پس از این تصادف و مشکل فنی ایجاد شده با تاکسی به مسیر خود ادامه داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها