کد خبر: ۴۴۶۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
شرکت مایکروسافت قصد دارد این هفته شش بولتن امنیتی را به منظور رفع برخی آسیب پذیری های محصولات نرم افزاری خود در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

به گزارش فارس، این شش بولتن که حاوی وصله های به روزرسان است مطابق روال همیشگی روز سه شنبه عرضه می شوند.

وصله هایی که این بار عرضه می شوند مربوط به نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و همین طور نرم افزارهای Visual Studio  و  Expression design هستند. از میان تمامی این بولتن ها تنها یکی درجه بندی بسیار مهم یا critical دریافت کرده است. وصله یاد شده برای رفع حفره ای عرضه می شود که هکرها با سوءاستفاده از آن می توانند کدهای مخرب خود را بر روی رایانه های مجهز به سیستم عامل ویندوز اجرا کنند.

وصله ای که برای حل این مشکل عرضه شده تمامی نسخه های مورد پشتیبانی ویندوز و همین طور ویندوز سرور را در بر می‌گیرد. مایکروسافت هشدار داده که در صورتی که کاربران وصله امنیتی موجود در این بولتن را بر روی رایانه هایشان نصب نکنند بدافزارهای مخرب ممکن است به راحتی بر روی رایانه های آنها نصب شود.

البته وصله های دیگری هم در این مجموعه برای به روزرسانی ویندوز عرضه شده که از حملات موسوم به denial of service جلوگیری می کنند. مایکروسافت برای نسخه های سازگار با مک و ویندوز نرم افزار آفیس هم وصله هایی را عرضه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها