کد خبر: ۴۴۵۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

کریم انصاری فرد امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بیشتر از آن که برای زدن این سه گل خوشحال باشم از پیروزی ارزشمند تیمم و کسب این پیروزی قاطع خوشنودم.

وی افزود: سایپا در این بازی بسیار با برنامه عمل کرد و بر اساس تفکرات سر مربی تیم و آنالیزهایی که در طول هفته انجام داده بود بازی کرد و حاصل آن کسب این برد پر گل مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ بود.

انصاری فرد با بیان این که موفقیت سایپا و نتیجه‌گیری این تیم برایش از هر عنوانی مهم‌تر است گفت: ارتباط خوب میان بازیکنان و حمایت آنها در زمین بازی و همچنین انرژی مثبتی که مجتبی تقوی به بازیکنان تزریق کرده موجب شد در این بازی ما از انگیزه زیادی برخوردار باشیم و امیدوارم در ادامه بازی‌های باقیمانده نیز بتوانیم با کسب امتیازات لازم سایپا را به رتبه‌ای شایسته در جدول برسانیم.

گلزن اول لیگ برتر یازدهم فوتبال ایران در ادامه به دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز در هفته آینده اشاره کرد و گفت: باید پیروزی پرگل مقابل فجرسپاسی را فراموش کنیم و خود را برای بازی حساس مقابل نماینده تبریز آماده کنیم.

این بازی بسیار سخت است اما من اطمینان دارم با تفکرات و تمهیدات کادر فنی باشگاه سایپا وهمت بازیکنان می‌توانیم در این بازی هم به نتیجه دلخواه برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها