کد خبر: ۴۴۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
الهلال هرچنددر نيمه اول ديدار مقابل پرسپوليس با يک گل تن به شکست داد و يک بازيکن از اين تيم هم اخراج شد، اما در پايان بازي را به تساوي کشاند تا با توجه به تساوي الغرافه و الشباب هر چهار تيم اين گروه يک امتيازي شوند.

سامي الجابر مدير بخش فوتبال باشگاه الهلال از کسب اين تساوي ابراز رضايت کرد و گفت: بايد بگويم که اين تساوي با توجه به 10 نفر شدن تيم ما نتيجه‌اي رضايت بخش است. تساوي الشباب و الغرافه دو تيم ديگر اين گروه به نفع ما شد. نمي توانم الان بگويم که چه تيم‌هايي از اين گروه صعود مي‌کنند. بر اين باورم که پرسپوليس حريف قوي نبود و نتوانست پا به پاي ما بازي کند. الهلال کاملا بر بازي مسلط بود ، اما تيم حريف به بازي دفاعي روي آورد.

جابر درباره اخراج هوساوي گفت: نمي‌توان هوساوي را سرزنش کرد، چرا که او در پي دفع توپ با بدنش بود ، اما توپ را با دستش لمس کرد. اخراج هوساوي تمام معادلات ما را بر هم ريخت.

مهاجم سابق تيم ملي فوتبال عربستان درباره عدم رضايت تماشاگران از ترکيب تيم و تعويض‌هاي هاسيک گفت: ما در تعويض‌ها از دستورات تماشاگران پي روي نمي‌کنيم. ويلي را به خاطر مصدوميت در ترکيب اصلي قرار نداديم. مي‌خواستيم او را در دقايق پاياني به بازي بفرستيم که متاسفانه اخراج هوساوي برنامه‌هاي ما را به هم ريخت. تمام تغييرات با دستور مربي تيم انجام شد و ما هيچ دخالتي نداشتيم.

سامي الجابر در حالي پرسپوليس را حريفي ضعيف عنوان کرده که در همين ديدار پرسپوليس فرصت‌هاي زيادي را از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اخه پرسپولیس چه موقعیتی برابر تیم ده نفره داشت
اقای دنیزلی نمی دونم از غلام رضایی چی دیده که زاید نیمکت نشینش کرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها