کد خبر: ۴۴۱۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروي کاميون و پژو در مشهد، خودروي سواري زير کاميون له شد و ۳ سرنشين آن به طرز دلخراشي جان سپردند و يک نفر ديگر نيز مجروح شد.
خراسان: بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروي کاميون و پژو در مشهد، خودروي سواري زير کاميون له شد و ۳ سرنشين آن به طرز دلخراشي جان سپردند و يک نفر ديگر نيز مجروح شد.

 اين حادثه که هنوز علت آن مشخص نشده است، در ساعت ۱۱ شب چهارشنبه هنگامي رخ داد که دو خودرو در حال حرکت از سمت ميدان امام حسين(ع) به طرف ميدان سپاد بودند. در اين حادثه خودرو پژو ۴۰۵ در زير کاميون پر از شن مچاله شد.

 ابوالفضل تيموري، مدير حوزه ۳ آتش نشاني مشهد به خراسان گفت: با اعلام اين حادثه به سازمان آتش نشاني و اورژانس مشهد، امدادگران اورژانس و گروه هاي نجات و اطفاي حريق از ايستگاه هاي ۶، ۳، ۲۱، ۸ و ۷ به محل حادثه در بزرگراه شهيدچراغچي مشهد اعزام شدند. با توجه به ايجاد ترافيک سنگين در محل حادثه و تجمع مردم، خودروهاي آتش نشاني مجبور به حرکت از مسير خلاف جهت شدند. امدادگران زماني که به محل رسيدند، مشاهده کردند که اتاق کاميون حامل شن کاملا روي خودروي حامل ۴ سرنشين افتاده و مقادير زيادي شن و خاک نيز روي خودروي پژو ريخته شده است.

در اين ميان، ناگهان صداي ناله و استمداد يک زن از قسمت جلوي خودرو به گوش رسيد. با شنيدن اين ناله و درخواست کمک، نجات گران آتش نشاني بلافاصله به وسيله جک هيدروليک با برش زدن بدنه خودرو يک زن حدودا ۴۰ساله را که مسير تنفسي وي با خاک و شن مسدود شده بود، بيرون کشيدند و تحويل امدادگران اورژانس که همزمان با آتش نشانان به محل رسيده بودند، دادند. دکترمهري، رئيس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکي مشهد در اين باره به خراسان گفت: به محض اعلام حادثه به اورژانس، ۴ دستگاه آمبولانس با تجهيزات کامل به محل حادثه اعزام شد که در اولين فرصت مجروح حادثه را به بيمارستان شهيدهاشمي نژاد مشهد انتقال دادند.

 وي اکنون در بيمارستان بستري است و حال وي مساعد است. ادامه گزارش حاکي است، ماموران آتش نشاني نيز به برش قسمت هاي ديگر خودرو پژو براي بيرون آوردن بقيه سرنشينان آن و همچنين برش اتاق بار کاميون براي قلاب کردن و برداشتن کاميون با جرثقيل اقدام کردند و عده اي از امدادگران نيز اقدام به تخليه بار شن و خاک کاميون کردند. امدادگران با تلاش بي وقفه و در حالي که فقط دست دو،سه سرنشين ديگر خودروي سواري به زحمت از بيرون ديده مي شد، کاميون را از روي خودرو پژو برداشتند و به نقطه امني منتقل کردند و سپس با برش زدن سقف آن اقدام به بيرون کشيدن ۳ سرنشين ديگر کردند که بين ۲۵ تا ۳۵ سال سن داشتند. متاسفانه در اين حادثه راننده خودرو که يک زن بود و ۲ نفر ديگر (يک زن و يک مرد) که عقب خودرو نشسته بودند، جان خود را از دست دادند. علت اين حادثه هنوز مشخص نشده است. سرهنگ زمانيان جانشين پليس راهور مشهد درباره اين حادثه گفت: با توجه به شدت حادثه و نوع برخورد اين دو خودرو، گروهي از کارشناسان راهنمايي و رانندگي مامور بررسي علت وقوع حادثه شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها