کد خبر: ۴۳۸۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
کوثری:
نماینده مردم تهران با بیان اینکه ‌‌مردم از نمایندگانی که در مقابل فتنه ‌موضع‌ گرفته‌ بودند، استقبال کردند، گفت: عدم استقبال مردم از ساکتین فتنه پیام‌های روشنی به جامعه داشت.

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه نتیجه انتخابات درس عبرتی برای ساکتین فتنه بوده است، گفت: نتیجه انتخابات ثابت می‌کند افرادی که در فتنه88 مواضع مناسبی نداشته‌اند، با کاهش مقبولیت مردمی مواجه شدند این در حالی است که برخی از همین افراد در انتخابات مجلس هشتم رای بیشتری نسبت به نهم داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات نشان از استقبال مردم از نمایندگانی که در مقابل فتنه88 موضع‌ گرفته‌ بودند، داشت، گفت: برخی نمایندگان مجلس که موضع انقلابی در مقابل فتنه‌گران داشتند، بیشتر از دوره‌های قبل مورد توجه مردم قرار گرفتند.

کوثری در پاسخ به این سؤالی درباره چرایی استقبال مردم از نمایندگانی که موضع‌ محکم و انقلابی در برابر فتنه‌گران داشتند، خاطر‌نشان کرد: مردم بر اساس بصیرتی که کسب کردند به این نکته که ساکتین فتنه افراد قابل اعتمادی نیستند، توجه شایانی داشتند و این موضوع را در رای خود ملاک قرار دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که نتیجه انتخابات پاسخ کوبنده مردم به ساکتین فتنه بود و البته همراهی آنها با نمایندگانی که کارنامه خود عملکرد قابل قبولی در فتنه داشتند را نیز به همراه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها