کد خبر: ۴۳۷۹۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مایکل روبین، مشاور پیشین پنتاگون و کارشناس ارشد اندیشکده اِمریکن اِنترپرایز روز گذشته گفته است «اگر ما برای نفوذ در سپاه پاسداران تلاش نکنیم، نشان می دهد که دستگاه اطلاعاتی و سیاستگذاری ما ناقض است »
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، مایکل روبین، مشاور پیشین پنتاگون و کارشناس ارشد اندیشکده اِمریکن اِنترپرایز روز گذشته گفته است «اگر ما برای نفوذ در سپاه پاسداران تلاش نکنیم، نشان می دهد که دستگاه اطلاعاتی و سیاستگذاری ما ناقض است ».

این عضو اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا همچنین به نقش جاسوسان در پیشبرد اهداف آمریکا می‌پردازد و سپاه را به عنوان عامل برهم‌زننده  سیاست‌های اطلاعاتی آمریکا معرفی میکند.

مایکل روبین در ادامه چنین تحلیل میکند که: « براندازی سیاسی در ایران بدون سقوط سپاه پاسداران قابل انجام نیست.»

«جیمز وولزی» رئیس پیشین سازمان سیا نیز آبانماه امسال گفته بود: باید عملا تمام زیرساخت‌های سپاه پاسداران ایران را نابود کنیم تا تهدید امنیتی این کشور برطرف شود.

وولزی همچنین طی مصاحبه‌ای با روزنامه «جروزالم پست» می‌گوید: «دفعه بعد که سپاه به ما چپ نگاه کرد، باید به‌جای حرف زدن و مصلحت‌اندیشی، 6 تا 12 عدد از "مادربمب‌ها" را روی تاسیسات آنها بریزیم.»

در همین رابطه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مهرماه امسال ادعا کرده بود: «سپاه از رژیم سرکوب‌گر اسد حمایت می‌کند، و من از وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌خواهم که تمام بخش‌های سپاه و همچنین ماموران و وابستگان به این نهاد را تحریم کند.»

در پی سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران کاربران فضای مجازی بیکار ننشستند و با به راه انداختن هشتگ #من_یک_سپاهی_ام الگویی از وحدت و ظلم‌ستیزی را به نمایش گذاشتند.

مردم ایران به خوبی میدانند که دشمنی مقامات آمریکایی با سپاه پاسداران و اظهارات خصمانه آنها نشان میدهد سپاه به وظایف خود در زمینه حفظ امنیت کشور خوب عمل کرده و توانسته برنامه ریزی‌ نهادهای اطلاعاتی آمریکا را خنثی کند.

در مجموع به نظر میرسد  اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی علیه سپاه پاسداران و اعمال فشار علیه این نهاد نه تنها باعث مهجور شدن سپاه نشده بلکه محبوبیت این نهاد انقلابی روز به روز در بین مردم ایران و حتی در بین مردم کشورهای همسایه بیشتر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیگنال های داخلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
تحریم سپاه و آرزوی نابودی آن، آرزوی مشترک وطن فروشان نفوذی درارکان نظام و دولت و امریکای جنایتکار و صهیونیزم حرام زاده است.
و اتفاقا حساسیت های امریکا ناشی از سیگنالهای داخلی این جماعت وطن فروش به امریکاست!
لذا ضرورت انهدام هوشمند این سر پلها وطن فروش یک حقیقت بیّن است که غفلت از آن، یعنی فرصت دهی به تحقق ارزوهای کثیف دشمن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها