کد خبر: ۴۳۴۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

1- رأی مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 12 اسفند 1390 در واقع یک نه بزرگ نهایی بود به چندین سال و چندین ماه جنگ روانی فشرده ، تهدید و ارعاب و تحریم و فشار اقتصادی از جانب جبهه استکبار و همنوایی عوامل داخلی آن. و اگر حماسه 9 دی پایانی بود بر خوابهای آشفته عوامل فریبخورده داخلی، حماسه 12 اسفند پاسخی شد بر خوابهای آشفته جبهه استکبار و صهیونیزم.

2- ملت ایران نشان داد اعتقاد قلبی و عملی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارد و آن را ضامن اصلی حفظ دین و عزت و سربلندی و پیشرفت کشور خود می داند و تبلیغات وسیع دشمن و شبهه افکنیهای عوامل آنان کوچکترین تأثیری در این شناخت و اراده ندارد و گذر زمان روز به روز بیشتر از گذشته درستی این نظریه را در عمل اثبات کرده است.

3- قدرت تشخیص بالا و اراده تصمیم گیری قوی مردم در مقاطع حساس و بویژه این انتخابات نشان داد که با وجود حجم وسیع و شلیک پی در پی توپخانه های تبلیغاتی دشمن کوچکترین تأثیری در بصیرت و بلوغ تصمیم گیری آنان ندارد.

4- بیش از سه دهه ثابت قدمی و استواری برای رسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار علمی اراده ملت ایران را مانند فولاد آبدیده کرده است. این ملت دیگر تنها به حال و آینده درخشان خود می اندیشد و تهدیدات و موانع نمی توانند کوچکترین خللی به این اراده وارد سازند. شهدای هسته ای نیز که خون تازه ای در رگهای انقلاب وارد کردند، سند گویای دیگری است بر این استواری.

5- سبقت از خواص جامانده وجه دیگر این انتخابات باشکوه بود. مردم نشان دادند از حوادث تاریخ انقلاب درس گرفته و به این نتیجه رسیده اند که دیگر از بلوغ شناخت و اراده تصمیم گیری کافی در مقاطع حساس برخوردار شده و نیازی به اتکاء به عملکرد خواص از مسیر مانده ندارند و اهداف و آرمانهای انقلاب را بالاتر از منافع هر فرد و گروهی می دانند.

در واقع امروز شاهد پدیده مبارک و جدیدی به نام پدیده انبوه خواص هستیم که در سایه معارف ناب اسلامی پدیدآمده و از برکات انقلاب اسلامی است و انقلاب را در برابر هر گونه انحراف ایمن ساخته است. بنابراین تنها گزینه خواص از راه مانده آن است که به انبوه خواص خالص بپیوندند.

6- ملت ایران که مترصد فرصت مناسب بود تا پاسخ قاطع خود را به شبهه افکنیهای رسانه های غربی و عوامل داخلی آنان نسبت به شائبه تقلب در انتخابات 22 خرداد سال 1388 بدهد ، با حضور حماسی در این انتخابات در واقع مهر تایید محکمی بر نظام سالم انتخاباتی ایران زد و غبار از چهره حضور با شکوه چهل میلیونی انتخابات سال 1388 زدود.

7- هرگاه چهار عنصر ظرفیت ، شجاعت ، اراده و رهبری شایسته در ملتی رخ نماید می توان گفت دوره تمدن سازی آن ملت آغاز شده است، و تا زمانی که این عناصر در کنار هم پایدار بماند، دوره های تمدن سازی ادامه خواهد یافت.

نمایش 12 اسفند ترجمان این واقعیت بود. امروز آشکارتر و مطمئن تر از هر روز می توانیم بگوئیم که این چهار عنصر در حد اعلاء در ملت ایران پدیده آمده و به بلوغ رسیده است و دیگر هیچ مانع و تهدیدی توان رویارویی با آن را ندارد و باید به این ملت نوید داد که دوران سخت و پیچ های تند انقلاب به پایان رسیده و وارد بزرگراه تمدن سازی با چشم انداز زیبای اسلامی آن شده ایم که انشاء الله مقدمه تمدن سازی جهانی با ظهور ناجی آن خواهد بود.

منبع: قاصد نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها