کد خبر: ۴۳۲۶۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۶
یکی از دلایل فنی که باعث رشد محبوبیت سایت پاپ آپ می‌ شده وجود سرور موقعیت ایران سایت میباشد که به خاطر دسترسی پذیری سریع خود لود سایت کاربران را بسیار سریع ساخته.سرور تبلیغاتی پاپ آپ می که هسته مرکزی تمام فعالیت های سایت است در کنار پینگ پایین دارای آپتایم بسیار بالایی نیز می باشد. طوری که در اکثر ماه ها اجرای سایت و در دسترس بودن آن بیش از ۹۹ درصد کل زمان صرف شده می باشد که مقدار واقعا قابل توجه و بالایی است.

رپرتاژ خبری/ در صورتی که شما نیز صاحب سایت پربازدید باشید، مسلما برای کسب درآمد سایت روش‌های متنوعی را می شناسید. یکی از برترین روشها برای کسب درامد اینترنتی سایت استفاده از تبلیغات پاپ آپ می باشد. اما روال کسب درآمد سایت از پاپ آپ چگونه است؟ برای شروع به کسب درامد اینترنتی ابتدا باید در یکی از سایت های تبلیغاتی پاپ آپ ثبت نام کنیم. سپس در سایت مذکور وب سایت خود را ثبت می کنیم. پس از مدت کوتاهی مسئول سایت به سایت ما مراجعه میکند و پس از بررسی محتوا سایت ما را قبول یا رد میکند. از طرف دیگر مشتریان پاپ آپ برای خرید پاپ آپ به سایت واسطه مراجعه خواهند نمود و در آنجا مبلغی را برای تبلیغاتشان هزینه خواهند کرد. مسلم است که برای این که ما بتوانیم درآمدی داشته باشیم در طرف مقابل مشتریان نیز باید تبلیغات باکیفیتی را از ما دریافت کرده باشند. در نهایت این معامله کاملا برد برد میشود.

در بین بسیاری از سایت ها که برای تبلیغات وجود دارد سایت پاپ آپ می به آدرس اینترنتی popupme.net  را توصیه میکنیم. این امر دلایل مختلفی دارد یکی از آنها نرخ پرداخت بسیار عالی سایت پاپ آپ می می باشد. این سایت برای کاربران سایت اینترنتی شما نیز کوچکترین آزاری ایجاد نمی کند و برای رسیدن به این هدف در هر صفحه حداکثر یک پاپ آپ باز می نماید. البته همین یک پاپ اپ نیز معمولاً در زیر صفحه مرورگر کاربر نمایش مییابد تا حد امکان باعث آزار و اذیت کاربر نشود و کاربر بازدید کننده سایت را نرنجاند. از نظر سرعت پرداخت درآمد کسب شده سایت های تبلیغاتی سایت پاپ آپ می وضعیت بسیار مطلوبی دارد و نمایش دهندگان نظرات و بازخوردهای بسیار مثبتی رابرای درآمد کسب شده سایتشان ارائه داده اند.این وضع تا جایی است که گاهی هم پیش آمده در کمتر از یک ساعت درآمد کسب شده به وسیله سایت ها به حساب بانکی آنها واریز شده است. به همین ترتیب زمانی که کاربر تبلیغی را سفارش میدهد در برخی موارد حتی در کمتر از یک ساعت آگهی تایید می شود شروع به اجرا میکند.

تمامی اینها گوشهای است از بسیاری دلیلهای رضایت مشتریان. در عمل نیز میتوان بسیاری دلایل دیگر را برای رضایت مشتریان که با استفاده از خرید پاپ اپ به کسب و کار خود رونق داده اند را مثال زد.

یکی از دلایل فنی که باعث رشد محبوبیت سایت پاپ آپ می شده وجود سرور موقعیت ایران سایت میباشد که به خاطر دسترسی پذیری سریع خود لود سایت کاربران را بسیار سریع ساخته.سرور تبلیغاتی پاپ آپ می که هسته مرکزی تمام فعالیت های سایت است در کنار پینگ پایین دارای آپتایم بسیار بالایی نیز می باشد. طوری که در اکثر ماه ها اجرای سایت و در دسترس بودن آن بیش از ۹۹ درصد کل زمان صرف شده می باشد که مقدار واقعا قابل توجه و بالایی است.

برنامه نویسی اختصاصی سایت نیز در کنار بقیه دلایل موجب بازده بهتری تبلیغات اینترنتی کاربران می شود. به خاطر برنامه نویسی اختصاصی سرعت سایت بسیار بالا بوده تبلیغات پاپ آپ نتایج بسیار خیره کننده ای خواهند داشت. این امر تا جایی ادامه پیدا می کند که بعضی از سایت ها برای فروش محصولات فروشگاهی خود نیز از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کنند.

در این شرایط اثری به وجود می آید که مشتریان سود بسیار قابل قبولی داشته باشند. همچنین سایت های نمایش دهنده بتوانند از نمایش تبلیغات بسیار با کیفیت در سایت خود کسب درآمد کنند. یکی از گامهایی که سایت پاپ اپ می برای بالا بردن کیفیت و بهبود نتایج اقدام نموده و روز به روز بر اجرای ان تاکید بیشتر دارد حذف هر گونه تبلیغات اسپم تا حد امکان و جذب چند برابری و هرچه بیشتر تبلیغات با کیفیت بوده. شما دوست عزیز نیز می توانید با مراجعه به سایت پاپ آپ می فعالیت خود را چه در زمینه کسب درآمد از سایت خود و چه در زمینه ی معرفی سایت خود با تبلیغات بسیار باکیفیت پاپ اپ انجام دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها