کد خبر: ۴۳۲۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر انتخابات برگزار نمی‌شد خطر تعلیق ما را تهدید می‌کرد و در این صورت بحرین جای ما به مرحله بعدی راه می‌یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی آیت‌اللهی پس از پایان جلسه فو‌ق‌العاده هیئت رئیسه درباره اینکه گفته می‌شود به اعضای مجمع توصیه‌هایی شده، گفت: مجمع مستقل است و اعضای آن با شناخت، با برنامه و با تفکر به گزینه موردنظرشان رای ‌می‌دهند. این مسائل حاشیه‌هایی است که مطرح می‌شود وگرنه افراد مجمع مستقل هستند و توصیه‌پذیر نیستند.

وی درباره جلسه امروز گفت: پس از نامه معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش، تشکیل جلسه و پاسخ موارد مطرح شده را به صورت قانونی دادیم.

آیت‌اللهی درباره اینکه گفته می‌شد، در صورت عدم برگزاری انتخابات فوتبال ایران تعلیق می‌شد، اظهار داشت: ما به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم که ۱۵ اسفند انتخابات برگزار می‌شود و اگر می‌خواستیم این کار را انجام ندهیم باید دلایل قانونی اعلام می‌کردیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اکنون شرایط خاصی داریم و روز جمعه قرعه‌کشی مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ برگزار می‌شود. اگر انتخابات برگزار نمی‌شد شرایط سخت می‌شد و خطر تعلیق ما را تهدید می‌کرد که در این صورت بحرین جای ما به مرحله بعدی راه می‌یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها