کد خبر: ۴۳۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط این تیم قبل از سفر به قطر و دیگر مسائل فوتبال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* از شرایط استقلال قبل از بازی با الریان قطر بگویید.

شرایط خوب است و خوشبختانه تمرینات خوبی برگزار کردیم. با تیم خوبی بازی داریم و این از بدشانسی استقلال است که در اولین مسابقه با یک تیم قوی آن هم خارج از خانه بازی دارد اما سعی می‌کنیم دست پر برگردیم. فیلم بازی‌های الریان را به بازیکنان داده‌ایم و آنها هم شناخت خوبی از این تیم دارند.

من تعجب می‌کنم که چطور این تیم ۸-۷ بازیکن خارجی گرفته است. در صورتی که سهمیه بازیکن خارجی ۴ نفر است نمی‌دانم چطور یک برزیلی توانسته قطری شود. خوشبختانه بچه‌ها انگیزه دارند و در مسابقات آسیایی تلاش بیشتری می‌کنند.

* برای این مسابقه مصدوم هم دارید؟

به غیر از مجتبی جباری و تیموریان، الونگ هم مصدوم است اما بقیه مشکلی ندارند.

* باتوجه به فشردگی مسابقاتی که پیش رو دارید فکر می‌کنید به اندازه کافی می‌توانید استراحت کنید؟

در اردویی که داشتیم روی بدن بازیکنان کار کردیم. به هر حال یک تعطیلی ۲۰ روزه در وسط بازی‌ها پیش آمده و ما باید با این شرایط کنار بیاییم. استقلال با توجه به حضور در جام حذفی نسبت به سایر تیم‌ها بازی بیشتری انجام می‌دهد. امیدوارم مصدومان ما هم زودتر برسند تا دستمان برای انتخاب بازیکن بازتر شود.

* از چمن ورزشگاه حافظیه شیراز باخبر هستید؟

خبر ندارم. به هر حال بازی فینال جام حذفی باید در این ورزشگاه برگزار کنیم و بچه‌ها هم باید روی این مسئله تمرکز کنند و نمی‌توان ایراد گرفت. به ما قول داده‌اند چمن را درست کنند و اگر این اتفاق نیفتد کم لطفی است. چون فینال جام حذفی را همه جای دنیا می‌بینند و فینال باید باشکوه برگزار شود.

* از کمپ باشگاه استقلال راضی هستید؟

چمن خوبی دارد و احتمالا دو روز در هفته به کمپ بیاییم. امکانات آن باید مهیا شود تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

* فردا انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. نظرتان در این باره چیست؟

هر سه نفری که برای ریاست فدراسیون کاندیدا هستند از چهره‌های موجه هستند برنامه دادن راحت است مهم این است که این برنامه‌ها عملی شود. امیدوارم هرکدام که انتخاب شدند وضعیت فوتبال بهتر از این شود.

* بازی تیم ملی را دیدید؟ نظرتان در مورد اشکان دژاگه چیست؟

دژاگه خوب کار کرد. کی‌روش انتخاب خوبی انجام داد و فشار آورد که او را بیاورند، پاقدم خوبی هم داشت. البته دژاگه احتیاج دارد که با تیم هماهنگ‌تر شود. بازی تیم ملی با قطر تشریفاتی بود و انتظار می‌رفت وقتی برای این مسابقه ۱۵روز لیگ را تعطیل کردند بازی زیباتری ارائه دهند. کی‌روش باید وقت بیشتری برای تیم ملی بگذارد. در مرحله بعدی این تیم‌ها نیستند و تیمی زنگ تفریح نخواهد بود و کار دشواری داریم.

* فکر می‌کنید ایران بتواند به جام جهانی صعود کند؟

امکان صعودمان زیاد است البته باید دید در چه گروهی قرار می‌گیریم اما این بهترین فرصت است. تیم ملی باید صعود کند. با این سرمایه گذاری که فدراسیون انجام داده و مربی بزرگ به خدمت گرفته و امکانات خوبی هم در اختیار این مربی گذاشته انتظار دیگری نمی‌رود. کی‌روش هر موقع که می‌خواهد لیگ را تعطیل می‌کند.

* شما هم حمایت می‌کنید،‌ هم انتقاد.

نه، من حمایت می‌کنم. همه جور برنامه ریزی در اختیار کی‌روش است. تا به حال این طور نبوده که سرمربی تیم ملی همه چیز در اختیارش باشد.

* و اگر تیم ملی با کی‌روش نتیجه نگیرد؟

مثل مربیان دیگر او هم بلیت می‌گیرد و می‌رود و ما می‌مانیم و فوتبالمان.

* بابت دوپینگ در چند روز گذشته صحبت‌هایی علیه استقلال صورت گرفت و حتی مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دربی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد و سپس گفت شوخی کرده است.

ما با کسی شوخی نداریم. من حتی گفتم با این پودرهای غیرقانونی که وارد کشور می‌شود و اکثر تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند احتمال زیاد اگر از بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود برای اکثریت مثبت اعلام می‌شود. این به این معنی نیست که بازیکنان به قصد دوپینگ از این پودرها استفاده کرده باشند. ما هم با کلاس‌هایی که برای بازیکنان گذاشته‌ایم آنها را متوجه کرده‌ایم که از پودرهای غیرقانونی استفاده نکنند.

 کمیته پزشکی فدراسیون با کسی تعارف ندارد و بی‌جهت کسی را نمی‌بخشد و این طور نیست که به خاطر استقلال و پرسپولیس این مسئله را لحاظ نکنند اما یکسری آقایان این وسط باخت خود را می‌خواهند سر چنین موضوعاتی بگذارند.

* اما می‌گویند استقلالی‌ها در دقایق پایانی گل می‌زنند.

تا دقیقه ۸۰ که مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم همه چیز خوب بود و ۱۰دقیقه آنها اینطوری طوفانی شدند. پس ما بگوییم که آنها دوپینگ کرده بودند؟ آنها دنبال سنبل کاری باخت‌های گذشته هستند. این ما هستیم که باید بگوییم به یکباره چه شد که ۱۰ نفره این همه دویدند و طوفانی شدند.

* گفته می‌شود اگر جام حذفی قهرمان نشوید برکنار می‌شوید؟

(با خنده) انشاءالله برکنارم کنند، ما را از برکنار شدن می‌ترسانید؟! از اول فصل این حرف‌ها زده می‌شد اما من قرص و محکم ایستاده‌ام. اگر سال بعد هم اینجا نباشم جای دیگر خواهم بود.

* برای فصل بعد تمدید کرده‌اید و به باشگاه استقلال لیست داده‌اید؟

هر موقع جام گرفتم در مورد فصل بعد صحبت می‌کنم. به هر حال از حالا باید به فکر فصل بعد بود و لیست را داد. من با فتح الله زاده صحبت کرده‌ام اما او از من لیست نخواسته و فقط گفته‌‌ایم استقلال برای فصل آینده در چه پست‌هایی چه نیازهایی دارد.

* بالاخره نگفتید در استقلال می‌مانید یا خیر؟ چون گفته بودید ماندن در استقلال حدی دارد..

حد هنوز تمام نشده است.

* دوست دارید بمانید یا فقط جام بگیرید و بروید؟

دوست دارم بمانم اما می‌خواهم با جام بمانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها