کد خبر: ۴۲۹۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
پسر مزروعي از بروكسل پاسخ خبر ويژه كيهان را داد. او اين بار به خاطر شتابزدگي، نوشته شخصي خود را تحت عنوان «شاخه هاي جوانان احزاب اصلاح طلب» امضا كرده است حال آن كه مطلب قبلي تحت عنوان «جمعي از جوانان اصلاح طلب» امضا شده بود.
نويسنده نامه منتشره در سايت كلمه مجدداً مدعي داشتن دغدغه براي اسلام شده و ضمن كنار هم گذاشتن چند آيه از قرآن كريم، كيهان را متهم به بي اخلاقي و تجسس و تهمت زدن كرد و در پايان هم به كلام حضرت امام استناد كرده مبني بر اينكه نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.
وي همچنين نوشته است: «شما در نوشته خود به خط زدن كلمه اسلام از تابلوي جمهوري اسلامي اشاره و اين كار را منتسب به نگارندگان نامه كرديد. سؤال اين است كه چه دليل و مدركي داريد كه جوانان احزاب اصلاح طلب دست به چنين كاري زده اند؟ احزاب اصلاح طلب گروه هايي با تابلو و شناسنامه هستند. اصلاح در چارچوب نظام جمهوري اسلامي خواست ماست».
كيهان مايل است نويسنده نامه جعلي به اين سؤال ها جواب دهد: 1- چرا عنوان «جمعي از جوانان اصلاح طلب» به «شاخه هاي جوانان احزاب اصلاح طلب تغيير» يافت؟ و اين دومي يعني دقيقاً چه كساني؟ 2- آيا شما موافق خط كشيدن روي نام اسلام بوديد يا مخالف آن؟ اگر جرأت داريد با مؤتلفان تروريست و سلطنت طلب و ماركسيست و فدايي خلق- مستحضر هستيد كه! جلسه اخير با سران گروهك- مرزبندي كنيد، علناً عليه اين موضوع اعلام موضع كنيد. 3- اطلاع از خيانت هاي نفاق جديد مگر تجسس مي خواهد؟ از روز قدس تا 13 آبان، 16 آذر و 6 دي (عاشوراي) سال 1388، اراذل و اوباش وابسته به گروهك. ماهيت خود را بيشتر لو دادند و ضمن اعلام دوستي با اسرائيل، به امام خميني(ره) و ولايت فقيه و سرانجام امام حسين(ع) جسارت كردند. بدتر از همه بزرگ شما همان حرمت شكنان را مردمان خداجو معرفي كرد. باز هم مي گوييد شناسنامه دار و خواستار اصلاح در چارچوب قانون اساسي هستيد؟ 4- شما كه از خارج كشور شهامت موضع گيري با اسم و امضا و تصوير روشن خود را نداريد، چه توقعي داريد كه كساني بازيچه شما شوند؟! 5- مي شود توضيح بفرماييد كه آقاي رجب مزروعي وقتي به بروكسل رفت، چگونه توانست يك تنه بيانيه هايي با امضاي «حزب مشاركت» و «سازمان مجاهدين (انقلاب) صادر كند؟
منبع: کیهان

   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها