کد خبر: ۴۲۹۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
بازی های کامپیوتری از سالها پیش به عنوان یکی از مطرح ترین انواع سرگرمی های عرضه شده در جهان شناخته اند و همیشه بازار فروش خوبی برای خود کسب کرده اند. در این مطلب دو قسمتی ما به معرفی پر فروشترین بازی های کامپیوتری می پردازیم.
باشگاه خبرنگاران، نام های زیادی در در دنیا بازی های کامپوتری مطرح شده است اما کدام بازی های کامپیوتری پرفروش ترین ها در جهان بودند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید این مطلب را تا به انتها دنبال کنید.

Sims 3



بازی سری " Sims " یک سری بازی شبیه سازی است که در آن شما کنترل یک شخص را از کودکی به عهده گرفته و در طول زندگی و مراحل مختلف کنترل آن را به عهده می گیرید. نسخه سومین این بازی با عنوان " Sims3 " دهمین عنوان در لیست ده تایی پروفروشترین بازی های کامپیوتری دنیا است. این بازی که توسط شرکت " Sims Studio " طراحی و ساخته شده بود در 2 ژوئن سال 2009 میلادی منتشر شده و در هفته اول انتشار خود یک میلیون و چهارصد هزار نسخه از این بازی فروخته شد.

Sim City 3000



این بازی که سومین سری از بازی های سری " SimCity " بود به نسبت مدلهای قبلی از کیفیت بهتری در بخش گرافیک و کنترل بازی برخوردار بود . این بازی توسط شرکت " Maxis " از زیر مجموعه های شرکت EA ساخته شده و در 31 ژانویه سال 1999 میلادی منتشر شد. این بازی که به مدیریت شهر و کنترل آن مربوط بود توانست 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

Myst



یک بازی تخیلی که در آن شما در یک جزیره وارد شده و سعی می کنید تا با سفر به دنیاهای مختلف به داستان شخصیت های اصلی بازی پی ببرید. این بازی که توسط شرکت " Cyan " طراحی و ساخته شده بود در 24 سپتامبر 1993 میلادی منتشر شد و با فروش 6 میلیون نسخه تا سال 2002 پرفروش ترین بازی کامپیوتری در دنیا بود.

Roller Coaster Tycoon 3



یک بازی سبک نقش آفرینی که شما باید در آن به طراحی و ساخت پارک و شهربازی بپردازید. این بازی که توسط شرکت " Frontier Developments " طراحی و ساخته شده بود در 26 اکتبر سال 2004 به بازار عرضه شود و توانست شش میلیون و سیصد هزار نسخه فروش داشته باشد.

Guild Wars



یک بازی بسیار موفق که در اصل برای بازی به صورت شبکه طراحی و ساخته شده بود. در این بازی شما در جهان هایی متفاوت قرار گرفته مشاغل مختلفی را تجربه کرده ، به اکتشاف پرداخته و مبارزه می کنید. این بازی از کنترل و گرافیک مناسبی برخوردار است و در سال 2005 جایزه بهترین بازی سال را کسب کرد. این بازی که توسط شرکت " ArenaNet " ساخته شده بود در 28 آوریل سال 2005 میلادی منتشر شد و توانست 6.5 میلیون نسخه فروش داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها